Prom + lax bros

Min första prom i mitt liv. Inte sista, jag har en svensk och en amerikansk efter denna kvar att sätta på min meritlista. Innan jag berättar om promen ska jag berätta om min första lax-upplevelse.

Jag pratar inte om fisken lax utan en idrott kallad lacrosse. En idrott grabbarna ville att jag skulle delta i. Jag ser mig själv som en fantastisk målvakt i lax eftersom jag har en bakgrund i Hockeyn. Skillnaden är att du inte har några skydd som målvakt... Så det är bara jubelidioterna som ställer upp som målvakt..
Kolla in denna bild

Dåren med pinnen framför skallen är målvakten.. Ni ser inga skydd, det finns inga skydd.... Jag skulle sätta denna nästan framför handbollsmålvakter... Den där bollen är hård som en puck och grabbarna skjuter 120 km i timmen i våran ålder(där jag hade varit målvakt).

Ni med lite spelförståelse förstår varför man inte ställer upp som målvakt utan bra money cash i handen innan man ställer upp. Okey om det hade varit en tennisboll som när man lirade landhockey men nää, låt oss göra bollen hård som en sten.


Såhär såg det ut på matchen. Mitt lag hade  13-0 i segrar innan denna match. Första matchen jag går på förlorar de.. Som flyers, vinner alla matcher, matchen jag går på förlorar de 0-5 mot florida panters.. Vilket skämt.

När jag har på min liverpool-tröja så för jag alltid sjukt många blickar och kommentarer. De är intresserade av sin fotboll. Jag kan inte försvara mig så mycket, följer inte fotbollen så extremt mycket just nu. Jag gillar det ändå.

Fyfan.. Prom. Vad jag har hört mycket om prom. Det är både bra och dåligt. Mest bra vilket glädjer mig. Jag ska åka med 7 andra personen till ett ställe och ta bilder. Ni får se bilder sen, det kan jag garantera! Sen så ska vi till själva promen. Har ingen info, inte ens inside information. Det brukar jag alltid bjuda på men inte idag. Det blir en överraskning för både mig och dig =)

Igår hämtade Brett mitt finnmedel. Det har sett riktigt bra ut de sista 6 månaderna. Inga massiva finnar i nyllet. Jag använder detta medel, det bränner alltid riktigt mycket när man inte använt det på några dagar. En riktigt bra känsla.. Det luktar exakt som sprit vilket skrämmer mig. Det luktar som Sverige ;)

Jag bränner bort det mesta i nyllet som inte skulle vara där. Jag vaknar upp med en stooooooooor en på vänster sida. Är det inte bara i filmer sånt här händer?

Hittade också min old spice, den hade legat och kryddat på sig. Mina armhålor var on fire.. Var är det för fel på denna old spice?! Min Svenska kropp klarade dock inte av det och jag fick nästan kasta in handduken på skolan och tvätta bort den.

I alla fall, jag har handlat lite grejer inför min prom! Riktigt nöjd faktiskt.



Den silvriga slipsen kommer att gå till historieböckerna.

Sen för att bevisa att jag går på high school och är Tomas Aronson har jag detta.

Inte dålig bild alls, Senior baby


Jag har ett extremt sug efter volleyboll.. Pappa, du ligger illa till när vi kommer till stugan i sommar. Toab, du vet att du inte har någon chans. Kolla bara min form på serven.


Avslutar bra med en bild på mig och tim. Älskar denna bild för att
1: mina favvobrills är på
2: jag har på min chuck norris tishe
3: jag har en triple stacker i handen från BURGER KING... 800 calories baby

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får riktigt kul på promen. Snygga slipsar och skor.

2011-05-07 @ 20:49:50
Postat av: Ecco

tishAN <3<3<3<3<3<3<3

2011-05-08 @ 18:55:56
Postat av: Father

Du har den perfekta volly serven, men det hjälper föga mot en gammal div 1 spelare.

2011-05-09 @ 08:27:45
Postat av: Chimi

Så jävla kul!!

2011-05-15 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0