Maskoten tomas

Ny dag, nya möjligheter. Idag är möjligheten att fara till districts och heja på mitt team som springer. Har fått information att det finns sjukt bra mat där, sjukt snabba människor och framför allt att jag slipper mitt sjukt stora prov imårn.

Tim hämtar mig 6 på morgonen, inga konstigheter, äter frukost på donken. Sist jag åt frulle på donken var i phille på flygplatsen, åt någon munk som smakade orm. Väljer inte samma meny denna gång.

Vad mer har hänt idag? Upplevt min första tornadovarning, krossade mitt rekord i deadlift och kom på att jag måste skriva i dagboken. Är bara 2 veckor efter, det blir riktigt tungt att kriga tillbaka alla dagar. Till exempel prom, den dagen kommer lätt bli 3 a4-sidor när en vanlig dag blir 2

Klang, en av mina bröder på facebook ligger på sjukan just nu. Han dansade inte på bordet. Hoppas jag får en bra uppdatering om hur han mår snart! Allt jag har hört av folk säger att det är lugnt så det hoppas vi alla!


Timmy, Han vann detta lopp, 400 meter. Bra bild

Samma grabb, här så utropade de att han vann i stavhopp. Han hoppade 12 feet, de andra hoppade 9.. Så mycket bättre är han. Imårn på tävlingen tävlar han mot sig själv. Ska försöka få några bra bilder av det.

Tror att starter är min grej

Här har vi K, antilopen som vi kallar henne efter denna bild.

Jag fick faktiskt några bilder i yearbook! Boken från hela året som jag köpt, jag tror jag är med i den lite överallt. Blir roligt att ha kvar med min blogg, dagbok och minnen som kommer berättas många gånger, tro mig =)

Snart malle riktigt snart..

Fick också höra att jag är maskot till vårat track team. Kan både vara bra och dåligt. Att jag är riktigt kass på att springa eller att jag är riktigt rolig att vara runt om.

Neeeeeeeeej, har spelat the one and only 5 gånger på spotify. Den går inte att lyssna på nåmer...

Mamma, pappa, en tidig julklapp?

Fick nyss veta att det är en tornado i philly! Great

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Försök att fixa så det blir några kort på dig också.

Vi syns snart

2011-05-19 @ 18:17:05
Postat av: Pappa

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag är i samma världsdel som du, det ska bli riktigt spännande

2011-05-20 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0