LOKALTRAFIK?!?!?!

Från arg, besviken till normal Tomas-standard. Häng med i min värld en snabbis.

Fredag, blev bjuden till en Sweet 16. En sån där de har på TV, en massa ungar skulle dit så jag ville också ta tag i min fredag och inte sitta hemma och kolla på någon kass rulle som jag snabbt somnar till. Brett for iväg med sin flickvän och han kunde ta hem mig tänkte vi. Perfekt. Jag ger dem adressen och det visar sig att festen var för långt bort för att de skulle köra dit mig. Förståeligt men tråkigt att inte kunna ta bussen..... Har inga nummer till de som skulle dit och ingen var inne på facebook...

Detta var nog min enda chans att uppleva en sweet 16, jag stannade hemma denna fredag för Paul var bjuden på middag hos damen han dejtar.

Vars fan är lokaltrafiken? Vars är mamma och pappa? Vars är mina riktiga kompisar? Även fast jag var 15 i Luleå så cyklade jag på natten hem från kompisar. Det går inte att göra något i detta land. Allt är dött utan bil. Därför detta land tar död på oss andra i världen sakta men säkert. Grattis.

http://vimeo.com/22655744
Riktigt intressant om oljeutsläppet i mexikanska golfen, mycket sevärt.

Som ni läste innan så ville jag inte se en rulle som jag somnade tidigt till.. Vad slutade det med? En jävligt bra rulle som jag somnade tidigt till haha.

Okey att det suger för en svensk ungdom men jag överlever. Det är inte så dåligt, man lär sig att uppskatta vad man har. Har man en dator lär man sig att uppskatta den, har man en säng lär man sig att uppskatta den. Och det man lär sig först att uppskatta såklart är kylskåpet.

Denna sweet 16 var utan alkohol men alla fester är inte det i USA!

Dessa grabbar tar ordet "korvfest" till en ny nivå. Sen som ni ser så super de i en källare?!?! Hur kul kan det vara? Känner ingen av dessa grabbar som tur är och hittade den på facebook. Amerikanare kommer alltid att vara amerikanare. Tur att de är.

Här har ni varför det bara var killar på festen. Kolla på dem.

Men som sagt, vi har våra antika grabbar i Sverige också.

Vad ska man säga, de är få men väldigt extrema

Få men extrema som sagt.

Denna grabb pratade jag med nyss. Han gjorde mitt liv mycket bättre och jag fick något att se fram emot. Grejen är att jag inte vet vad jag ser fram emot men det kommer bli fett har säkra källor sagt.


Såhär kommer jag se ut hela första veckan(orna)

Jag älskar dig Carl. Saknar dig och ska inviga din säng direkt när jag kommer hem <3
(jag är skyldig en "snygg" bild på din blogg)
www.klangsliv.blogg.se
men bara om ni vågar ;)



Kommentarer
Postat av: Micke

Huvudet på spiken Toam.

Lokaltrafik, klagar nog några gånger i veckan över att det inte finns, gör mig tokig. vill bara åka buss resten av livet utan att ha någon bil bara för att jag ska kunna använda lokaltrafiken

2011-05-01 @ 08:47:31
Postat av: luktarN

du är iallafall inte ensam om det problemet käre mr. aronson

2011-05-01 @ 15:32:34
Postat av: Mallan brallan!

De säkra källorna har rätt!:D

2011-05-01 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0