Hej hopp sa raymond och kissade i papperskorgen

Hej på er gott folk, jag vet inte om någon läser för jag har inte skrivit på veckor och dagar! Samma med dagboken, skulle ta tag i det...Men det var för jobbigt och det var för varmt i rummet.

Nu har pappa landat i USA, riktigt skönt att ha pappa i samma land. Jag går tyvärr under samma lagar som jag gjorde med pappa flera tusen kilometer härifrån. Dagens, veckans, månadens och årets läxa är. Kolla alltid igenom ALLT innan du skriver under något. Speciellt om det kommer gälla dig varje dag i 10 månader.

Rutinerad som pappa är kör han jeans. Det är 30 grader varmt, varit hela veckan har det varit också. Förhoppningsvis har han tagit med riktigt lite kläder så jag kan packa ner alla vinterkläder och skor verkar det som. Jag räknade igår, landade på 11 par skor...

Sista gången jag var med Asiaterna har kommit! Var ganska konstigt att säga hejdå, kändes lite sorgligt faktiskt, inga tårar. Kommer aldrig gråta lika mycket som när samme lirar big girls dont cry igen =) Kändes bra, känner mig snart hemma. Vi såg Bio, trodde det skulle bli en hängig rulle, det slutade med fast 5! Mycket action, fick sitta med Anita.. Hon ställde dumma frågor hela filmen, klarar inte av sånt.

Jag hoppar lite i mina historier, idag har det varit memorial day i usa vilket inte säger mycket till svenskarna. Det är en dag man hedrar gamla krigare och de som dött och såklart krigar idag i alla idiotiska krig detta land är i.

Tog ett riktigt bra tag att hitta en plats att sitta på. Paul tog tag i det och satte oss på ett relativt bra ställe, vi fick skugga vilket var + men - var att alla trodde att det var okey att passera mellan mig och Paul. Vi fick feta flaggor också.

Ser han inte ut som en gammal pilot?

Detta var mittemot oss. En kyrka som gav ut gratis mat. Denna blåa snubbe var ett snackande geni på 2 fötter. Jag var där och tog kakor och vatten säkert 3 gånger. Sen gick Paul och Barb och tog till oss andra. Gratis är gott, bara man sköter det snyggt ;)

Nu började paraden. Denna grabb lirade rugby. Han såg inte extremt snabb ut eller smart ut för den delen. Men ska inte hata på honom. Säkert en svinskön kille. Hade jag dömt alla för hur de ser ut hade jag aldrig träffat Carl till exempel


Ja, det är tur att jag inte dömer Carl för hur han ser ut. Carl är nu ute i skogen och planterar skog, fått info om att det är det värsta man kan göra. Tur att han är borta så han inte kan se dessa bilder också.

Det var en massa marching bands som spelade. De är inte så vackra men spela kunde de

För de mer rutinerade veteranerna hade de flak för. De var en lång parad. Tog kanske 1,5-2 timmar att gå hela vägen för dem

Riktigt häftig bil med 2 förare som kan köra åt varsitt håll. Typ ett tåg

SPCA var där. Jag har en svaghet för hundar och DE ÄR EXTREMT SÖTA

Inte kul att vara hund i 30 grader.

Har hoppat studsmatta i flera timmar, värdpappan var hos sin flickvän och denna bild beskriver mig ganska bra idag. Kylen var mer öppen än stängd.


21 dagar







Kommentarer
Postat av: mamma

klart jag läser,varenda inlägg

2011-05-31 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0