Är du omskuren? del 1

Innan jag berättar om jag är omskuren eller inte och allt som följer ska jag berätta om min dag, gårdag och allt däremellan.

Börjar idag, sitter och lyssnar på dum av dig live på nyhetsmorgon eftersom spotify har förstört mitt liv musikarliskt. Har på mig min phillies kepa, man måste reppa vars man kommer ifrån. I USA kommer jag från phillie. En gangsterstad där fler mord sker än jacob nilsson köper nya kläder. Därför kallas det killadelphia. Men det är lugnt så länge man håller sig på de befolkade gatorna.

Jag är ingen kepssnubbe, men med vissa kläder passar det.

Igår när jag skulle förnya mina minuter på mobilen så sa jag till grabben som alltid fyller på min mobil (10e gången nu) alltså har jag betalat 260 dollar bara på mobilen i år. Som sagt, väldigt skönt att glida in dit för sista gången för att fylla mobilen. Vi kommer såklart in på att jag är från Sverige som alltid med nya människor. Han frågar om jag känner till vad en nyckelharpa är. Självklart vet jag var en nyckelharpa är, har ju musikrötter. I alla fall så säger han att hans pappa for till Sverige bara för att hämta sin nyckelharpa, han påstod sig vara en av 100 i USA som kan spela på dem.

Tror det är 3-4e gången någon nämner nyckelharpan. Kanske det Sverige är känd för nuförtiden. Vars är steriotypen om snygga brudar? swedish meatballs och festgalna ungdomar? Hoppas jag är den enda bland mina utbytespolare.

Läste nyss aftonbladet, kanske blir så att jag stannar några veckor extra här, förhoppningsvis inte. Vulkanen Grimsvötn på island har börjar spy igen, det kan bli lika dåligt som sista gången, tråkigt det vore om pappa inte kunde komma på 6 dagar och jag inte kunnat fara hem på 31 dagar. Jag åker hem om exakt 1 månad nu. Den 22a juni :)

Innan jag fortsätter, är det någon som har koll om det går att ställa om min "power plan" på datorn? Batteriet laddas bara till 85% istället för 100% Jag kommer ihåg att jag kunde välja för 4 månader sen, får inte tillbaka frågan. Ironiskt sett har jag döpt den till "toam's plan" Jag har verkligen försökt med allt. Lämna en kommentar plz.

Jag var igår på sista mötet med Anita och kineserna som jag måste fara på. Eller måste och måste, de kan inte tvinga mig direkt.

Hon var bara 15 minuter sen idag, på våra möten, kanske 8 vi varit på så har hon varit minst 20 minuter sen på 7 av dem. Vilken människa, det är svårt att få respekt för en sådan person. I alla fall så for vi och åt, jag och K beställde in något innan de andra kom. De andra kom och vi alla åt upp allt.
Nu till I-landsproblem nummer 1:
Vi har en tjej i gruppen, Phoung, 15 år som ska gå på college nästa år är värt att nämna. I vietnam som hon kommer ifrån har de inte riktigt en åldersgräns på att dricka verkar det som. Hon säger själv att hon druckit från hon var 7 år gammal vilket visas på hennes hjärnkapacitet.

Vi åt på en mexikansk restaurang så fick taco-chips och sås till det, denna tjej dubbeldippar allt och slickar på alla chips. Sånt som man bara hatar.. Sen snodde hon min dipp och började dubbeldippa den.. Då slutade jag äta

Till vänster, man blir ju inte svinhungrig när hon dubbeldippar och skrattar.

Anita betalade för drickan så jag tröck bara ner glas efter glas, sen efter 5 glas kom jag på att i usa är det free refill så jag jävlades i onödan + att man blev riktigt kissnödig.

Här kommer I-landsproblem 2:
Jag går till toan, letar pissoaren eftersom det står en 4-årig unge och sjunger på toan. Det var inte tid för att fråga om jag kunde använda den om jag säger så.

Jag kollar ner på pissoaren och den var på golvet?!?!?! Det fanns 2 och de var lika låga båda. Sen så kunde man läsa tidningen framför sig vilket var coolt.. Men hur förväntar de sig att man ska sikta och samtidigt läsa tidningen, lätt svåraste kissjobbet jag gjort i mitt liv.

För alla ladies skull så sitter jag ner, har suttit ner och kissat de sista 500 gångerna. Det är så mycket lättare plus att man får ett stort + hos kvinnorna.  Detta gjorde mitt kissjob 50 gånger svårare att sikta

Rubriken är väldigt vilseledande men jag har inte tid att sitta här i 3 timmar som jag alltid gör!
Blir dock en "är du omskuren? del 2 imårn dock, har inge mer track så jag ska förklara vad jag menar med rubriken





Kommentarer
Postat av: Micke

Har inte hört ett ord om nå nyckelharpor? Har dock hört mycket om heta brudar, festgalna ungdomar, och kallt som satan i svea rike!

Dubbeldippning, det V-Ä-R-S-T-A som finns

2011-05-24 @ 04:15:00
Postat av: Micke

Har inte hört ett ord om nå nyckelharpor? Har dock hört mycket om heta brudar, festgalna ungdomar, och kallt som satan i svea rike!

Dubbeldippning, det V-Ä-R-S-T-A som finns

2011-05-24 @ 04:15:02
Postat av: xphzrc

Nonekiyah igu, lajucowi ofidu me gumibezu izu avodavu onodudidi, ohal urodesic.

2012-10-16 @ 04:58:01
URL: http://www.ulanexoju.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0