Vars var jag nu?


Kolla denna underbara bild! Får se om ni hittar mig i den bruna massan. Jag har aldrig varit känd för att vara så brun men denna bild är ganska rolig. Blir att lägga upp en bild innan jag far, kanske sista inlägget får se hur brun jag är då.

Finnar, fransyskor, amerikanare, norskar. Bara rikemansbarn skulle jag säga(därför jag är så vit, alla andra bor utomlands) ;)

Tangerade mitt rekord i kommentarer tror jag. Man måste bli arg för att något ska hända =) Förra inlägget var som de andra inläggen, jag ska börja skriva om något men kommer på andra grejer och det slutar att inlägget blir 4000 ord och jag inte har börjat skriva om det jag skulle. Men men. Försöker idag.

Känner mig riktigt dålig för jag har ätit upp alla oreos nu 2 gånger! Utan att de har fått smaka på sina egna oreos som de betalade haha! Dock ska jag köpa nya åt dem nu andra gången. De funkar inte, de gör inte det!

På tal om oreos! Nu får alla som inte klarar av lite krydda blunda! Räkna till 2 och bläddra ner. Här kommer en lite rolig/konstig berättelse. Toaletter förekommer i denna berättelse.

Luleå hade match, jag satte mig i soffan och Paul hade lämnat huset för träning i kyrkan. Jag var ensam och jag tröck i de sista oreosen. Avslutade paketet i vanlig ordning och när det blev periodpaus blev jag riktigt bajsnödig. Jag parkerade i mitt och bretts badrum och jag dammade av 2. La dem parallellt, nästan planerat. Brett klagade alltid förut att jag sket för mycket och stockade så han föreslog att jag skulle skita och sen spola, torka fick sig en egen spolning. Jag sprängde toaletten i vanlig ordning men det spelade inte så stor roll för Luleå kvitterade i matchen. Life's good. Var ändå besviken på mig själv eftersom jag visste att de skulle bli less på mig haha.

I övertid så var det dax igen. Jag for denna gång till värdpappans toalett för att den inte var sprängd såklart. Jag gjorde min grej och la bara EN kompis för att vara säker. Spolar... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Det finns inte. Det får inte vara sant... Jag letade igenom hela huset för en sådan där toalettdykare eller var det är. Som pumpar! Självklart hör jag Ankan skrika att skellefteå gör mål. fyfan, det kunde inte bli sämre...

Som tur var hittade jag en och fixade båda toaletterna, vet inte vad som hade varit bättre. En vinst med Luleå eller att jag hittade pumpen.

Nu kan ni titta igen. Jag har varit i Penn state igen! Inga nya bilder på på tigern och toamen men ni får en kort resumé från resan.

For dit med Barb, Janie och brett. Ni borde veta vilka de är vid detta lager. I alla fall fick jag framsätet eftersom att de är kära och busade i baksätet. Efter 3-4 timmar i en vit bil så for vi och åt på red lobster. Har börjat uppskatta servisen man får på dessa finare ställen. Beställde in en steak, kostade runt 20 dollar. (140 kr) Den var extremt bra och mamma, pappa. Förstår ni hur mycket min värdfamilj betalar för mig sådana här gånger. Runt 150 kr och det är typ 8e gången. Jag tycker att det är min tur att bjuda familjen en gång?

Vi for till Penn state för en grej, bara en och det var att åka på detta möte för accepterade studenter på Penn state, informationen var rätt bra. Man blir trött på att de kallar varandra doctor för alla är doktorer på detta college(lärarna) Men man vänjer sig. Efter föräldrarna frågat sina frågor var det våran tur att fråga så vi fick 3 studenter som gick på skolan var som vi kunde fråga "lite roligare frågor" som inte doktorerna kunde svara på.

Vi får 2 brothers och 1 sister. En såg riktigt bell air ut (från en fin familj.) En var ghetto och han påminde mig av snoop dog. Lång, benig och sjukt slak. Tjejen var också rolig, en vanlig tjej som var inblandad i det mesta. Alla i min grupp var vita rikemansbarn som inte gått utanför pappas famn, så det var lite komiskt att vi fick 3 svarta studenter som hade ett annorlunda liv från "oss" men jag älskade det.

Det haglade inte frågor men en grej jag kom ihåg var denna tjej som satt nära panelen, kommer ihåg att hon spanade in dessa mörka grabbar. Det var nästan sjukt. Hennes pojkvän var med henne men hon verkade inte bry sig så mycket. Dock såg man hur mycket han hatade det. Grabbarna sneglade lika mycket på henne och det var riktigt skum känsla. Satt bara och analyserade.

Nog med information för idag.

Sommaren har kommit för ett tag sedan. Nu har ni också fått sommartid så det är 6 timmar emellan oss igen!

Vad ni klagar om att ni börjar tidigt! Okey, jag ger mig. Jag börjar "sent" men det är stor omställning, även för de bästa och mest rutinerade.
Momme, kommer du ihåg när jag hade varit och lanat och jag kom hem till dig i regnet klockan 05.45? Du var vaken och gjorde frukost åt mig och bäddade sängen åt mig. Underbart minne :)

Chimi, jag har inte sagt att jag ska lägga ner bloggen efter jag kommit till Luleå igen men vad ska jag skriva om? vem som gjorde vad på festerna? =)
Morfar: De använder Meter när de handlar om track! De har olika system för allt.
Pappa: Snygg räddning men du har köpt ett minigym =)
Markus: Har aldrig varit. Tur att jag skriver blogg på datorn =)

KOM IGEN LULE!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har ingen skivstång till mitt minigym, så den är obrukbar just nu...synd, men det är aldrig försent att börja träna. hehehe

2011-03-29 @ 08:56:40
Postat av: Jenny

Haha, jag har ocksa haft det dar toalettproblemet fast jag lat det bara vara och stack till en kompis. Toaletten var fixad nar jag kom tillbaka :)

2011-03-29 @ 13:46:14
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny
Postat av: F.d. utbytis

Alltså, amerikanska avloppssystem.. nåt fel är det.

2011-03-29 @ 17:00:21
Postat av: Micke

Haller med toam, tolatterna har ar inte bra! Har dock hittat nagra som man kan spranga, om och om igen, utan att det blir nagan vattenskada!

SKOLANS TOALETTER! Deras spolningskraft ar lika kraftig som en G6!

2011-03-29 @ 19:22:13
Postat av: Chimi

Absolut, kör på det Tomas så blir det jättebra ;)

2011-03-30 @ 18:47:14
Postat av: Mamma

Hur har du det med magen egentligen, om du spränger toastolen när du går dit.

2011-03-30 @ 22:04:43
Postat av: Mormor

Mormor kommer ihåg denna morgon. Ikväll har jag sett Luleå Hockey förlora mot Skellefteå. Det blev ingen final för Luleå, tyvärr. Men de var duktiga.

2011-03-31 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0