Köra över gravida kvinnor eller spirit week som det heter

Mycket har hänt, luleå är 4a i grundserien och de var runt lika länge sen jag hade en riktigt bra "bög hög" I ungdomdsmunnar. Allt om detta kommer I detta relativt långa inlägg.

Jag ska göra det speciellt idag eftersom jag börjar från slutet. Vad gjorde jag idag?
Jag rockade stenhårt på en konsert för Carly. Denna tjej har leukemi och när det inte är gratis så måste man få pengar någonstans ifrån och några grabbar från våran skola hade en konsert för henne. Billen kostade 12 dollar och jag var mer än glad att betala detta.

Konserten var löjligt bra. De spelar gammal hårdrock och det var runt 250 pärs på stället... Det var riktigt torrt, ingen ville göra något som vanligt i new hope. De bryr sig om hur folk ser dem som person och de vill "vara coola" inför varandra.

Sket fullständigt i detta.
1: För att jag inte bryr mig
2: För att folk säger"he's from sweden" och jag kan göra vad jag vill.
3: less på alla töntar.

Jag kan säga såhär, jag var inte naken för att folk började kolla på mig med konstiga ögon "vad gör han?" Men småkidsen framför mig började tillslut nicka lite sakta med huvudet. Sen kom det några polare som också var seniors och hjälpte mig så småkidsen inte tyckte att det var lika skämmigt att "göra bort sig"

Jag (vi) vi igång de mesta i publiken vad jag såg. Såklart i sådana här sammanhang så är det 40 småungar som står längst fram utan hjärna som tror att det är lugnt där och att inget kommer att hända.. Kommer ihåg när jag och Markus fällman (lk förra året) såg Petter och det vars samma saga. en massa småkids, tjejer som står där. Vi var glada jag och markus och hoppade och hade kul. Det var bra tryck bakifrån så vi försökte rädda dessa korkade tjejer framför oss som inte kunde andas på grund av trycket bakifrån. När vi hoppat ett tag så pekar vakten på scenen på oss och de kommer ett led på 10 vakter och sliter ut oss. Vi fattar inget och de tar ut oss ur publiken för att snacka med oss. De hade inga vettiga argument, vilken skräll, som att det aldrig hänt förut. De lovade oss att få in oss igen men de skojade bara tydligen. Som tur är så vägde man 100 pannor på den tiden så vi var framme på samma ställe ganska fort.
Tillbaka till vad jag skulle säga. Ungarna och tjejerna var där och de blev lite "livat" så folk flög omkring såklart.. Aja, ids inte berätta mer om det =)

publiksurfing var något som hände hela kvällen. När småkidzen såg detta så ville de självklart också göra det. Det är ganska lätt när de väger 40 kg så vi skickade upp säkert 20 ungar under kvällen. De flesta ungar överlevde hoppas jag...

Vissa ungar var större än andra, kommer ihåg en grabb, med 2 ord ska jag beskriva honom. "big boy" Vi fick upp honom i luften men sen när han kom till de mindre starka i publiken så föll han ganska hårt som resterande ungar. Några landade med nyllet i backen tror jag.. Aj


Konserten var tung som sagt och jag gjorde det jag skulle. Krigade!


En svettig toamen är bättre än ingen toamen

Västen som ni ser är färgad orange och det är för att färgen för leukumi är just orange.
Snodde också med mig ett plektrum som kan bli värt mycket pengar senare!

(mamma, mormor, kolla. Jag biter inte på naglarna)

Roligt är också när tjejer ska bli presenterade till/för mig. Det är alltid samma saga. En tjej som jag inte känner självfallet kommer fram till mig, hon har ingen aning hur hon ska göra så jag sträcker ut handen och hon tar den. Jag ger henne en bra handskakning och presenterar mig. Sen börjar de skratta...Samma visa varje gång. är det för att jag är en extrem stereotyp för en svensk eller att hon inte vet vad hon ska göra och börjar skratta? Den frågan kommer jag nog aldrig att få besvarad tyvärr.

Kom över denna bild eftersom bilderna från igår blev publicerade, denna beskriver min kväll mycket bättre!

Go hard or go home baby

Eftersom jag går bakåt så är det fredag som de pratas om nu! Idag hände rätt många roliga grejer!

Först en snabb bakgrund vad denna Spirit week är! Spirit week är en vecka i skolan där man bygger upp sin skol spirit! I vårat fall så var det ganska lätt eftersom det inte fanns någon spirit innan. Som sagt så är min skola bestående av töntar och sånt så de vill inte "skämma ut sig"Jag tog tag i det så mycket som jag kunde tyckte jag.

Det fanns hawaii day
cowboy/girl day
Toda day (typ av mantel man har på ena axeln i romerska riket)
World day (fransk, ryss och italiensk)
Spirit t-shirt day

Vi börjar börjar från måndag för jag "förstör" allt om jag börjar från slutet!

Temat Hawaii var ganska enkelt för amerikanarna eftersom deras klädstil är som den är. De finns inte många i sverige som glider runt med hawaii skjortor men i US är det inte ovanligt tyvärr.

hade ingen skjorta över men jag gjorde det bästa av dagen och fick en krans.

Bättre än inget!

Idag hade jag också ett stört bra snacka med Carl, Gurra, Grabbarna(samme) och Vickan å Mallan såklart. Klockan blev 8 och tjejerna var tvungen att åka hem såklart så jag fortsatte med De hårdare grabbarna och Carl. Efter 4 timmar och 46 minuter var vi klara och färdigtorkade. Det slutade med att grabbarna sov över hos klang.

Tisdag och Cowboy day var nästa tema och jag hade inte en häst till godo så jag tog på mig en skjorta, skjortan var blå och jag knäppte alla knappar i den(högst upp)

Folk i skolan frågar alltid när jag gör något speciellt som idag när jag knäppte den högst upp och jag svarade bara: "för att jag är gangster"

Brett frågade efter skolan om jag ville hänga med han och springa och jag gjorde det konstigt nog. Om ni inte visste så ska jag springa som sommarsport för att se ut som jeppe B när jag kommer tillbaka så jag tog tag i det och löpte intervaller i uppförsbacke. Det kommer bli en tung sommar känner jag ;)

Nu var det Toga day och brett hade en Toga på sig, ett lakan blev det så jag ville inte vara sämre och grabbade ett blått lakan och satte på mig detta lakan. Det visade sig att folk inte hade toga på sig eftersom det är sjukt fult faktiskt haha

De fanns regler, man fick inte visa en tisse som exempel. Förr i tiden var de ju nakna! Men t-shit finns ju så det var inget stort problem.

I fit for life körde vi deadlifs 8,6,4,2 (man går upp i vikt varje gång) och bänk 8,6,4,2. Sen en bra avslutning var 100 armhävningar på tid....

På kvällen så for vi och spelade volleyboll med skolan. (de har många skolaktiviteter som är roliga) och speciellt denna vecka. Det var jag, Brett och student government i samma lag och vi var inte extremt bra. Jag måste ge mig själv att jag var bland de bättre! Vi hade en bra tjej vid namn alyssa men ni bryr er nog inte om det så mycket.

Eftersom vi hade student government i mitt lag så bestämde alltid vi vad det stod i matcherna, låter extremt likt communism och de hatar ju communism här?!?! Hmm..

Kapar här och lägger in resten, berättar om när jag nästan körde över en gravid kvinna


Kommentarer
Postat av: FELICIA!

1. Om du ska ta ett foto i en spegel, snälla, snälla(!) ta det inte precis i sprickan!



2. Toda? Heter det inte toga?

2011-03-07 @ 02:55:25
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Micke

3. Man toamens skönhet även om det är en springa



4. Alla fattade vad han menade ändå

2011-03-07 @ 05:01:33
Postat av: Toam

Felle, har du inte sett mitt nylle förut? + att jag inte är en lika rutinerad spegelfotare som du är.

2, jag missade 1 gång och skrev rätt 3 gånger, ägd



Älskar dig micke

2011-03-07 @ 05:07:24
URL: http://toam.blogg.se/
Postat av: Mackish!

Tur att du tar tag i saker och ting big swede.. Vad skulle de gjort utan dig? PDOL får vi inte heller glömma kompis.. Movits!

2011-03-17 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0