Kommer ut ur garderoben.

Nu kommer jag ut ur garderoben gott folk. Jag följer med Rebecca min gamla klasskamrat och säger samma sak som henne. Det finns inte något tråkigare än att blogga utan att någon kommenterar. Det är som att skriva med sig själv, nog för att det är det bloggandet går ut på men ändå. Jag skriver så mycket dumheter och framförallt saker man kan svara på så kom igen. (pratar nog för många bloggare)
Nu har min moder kommenterat efter jag har klagat att ingen kommenterat. Samma med Chimi, vilket gör att jag skriver detta lite. En av anledningarna att jag inte skrivit på 2 veckor!

NU SMÄLLER DET:

Luleå vann idag. Skrek så mycket och högt så jag skrämde familjen ut ur huset tror jag. De visste inte om det var ett glädjeskrik eller ett skrik efter hjälp...

Matchen var Riktigt spännande och jag skypade med el padre efter varje period. Han har också köpt ett gym min pappa så han kan brotta ner mig när han kommer hem men musklerna kommer inte framför tvn. Du får be någon damma av dem så du inte halkar på stången =)

Efter taktiksnack med pappa så ringde mamma också. Fantastiskt bra tid, rätt när matchen hade börjat. Vi får snacka mer om några dagar eftersom att jag gör en sport nu + skriva en massa skolarbeten!

I alla fall. 3e perioden, sätter mig på tronen bara för att jag brukar ha tur där. Om ni kommer ihåg att jag och micke brukar snacka där så gör vi det när vi är på G och det slutar alltid med ett bra snack så jag tänkte, 2-2. Jag sätter mig på toan. Det brukar ju alltid sluta bra..

Efter 5 min smäller det. Inte i toan utan i luleås kasse och besvikelsen är total. Sån där känsla när man blivit slagen av sin storebror i 20 minuter och mamma inte ens ids skrika "sluta tobias." Den känslan.

Vad händer, jag går till mitt 3e hem. (sängen, max är mitt andra hem) och lägger datorn på sidan och lite hopp, Luleå får utvisning med sig och Hjalmarsson smäller in den... Lyckan är total och det kändes som att jag ville gråta av lycka denna gång... Luleå vinner efter att den tandlösa målskytten som har större smil än gurra vallgren dunkar in sitt första mål för säsongen.

Vad har vi lärt oss av detta? Hockey ska ses i sängen.  På tal om samtal med micke så tog vi samtalen från toan till nästan steg. Jag frös så förbannat och micke ringde så jag tog med mobilen i duschen och chillade där. Klarade av strålarna riktigt bra och styrde dem på andra sidan och utanför mobilens räckvidd!

Det handlar alltid att ta det till nästa level. Jag har gjort det, JUST DET! Jag har ju börjat löpa track, ska berätta mer om det snart men först ska jag berätta om hur jag tog det till nästa level. Jag rakade låren... (kan jag skriva no homo nu?)

ALLTSÅ, sporten handlar om att vara så snabb över mållinjen som möjligt och att raka mina hårlösa lår gör ju inget enligt mig. Jag har hår på kroppen. Jag är inte 10 bast men mina lår har dålig hårväxt och jag klagar inte, gillar inte håriga lår bara. Äh, haha. Varför skriver jag detta er. Det är en avslöjande blogg detta.

Har så mycket att skriva om men de gör jag på tisdag tror jag. Detta räcker bra och några bilder med förklaring avslutar jag bra med!

Spirit week! Fråga inte varför temat var salad dressing..

Baken.

Fet skoltröja, tråkigt att de inte har sånt här i sverige

Seniors 11!!!!! Hittar ni mitt namn där uppe vänster?

Om ni inte gjorde det så har jag gjort en större en för alla äldre läsare

Riktigt varmt, runt 25 grader här om dagen. Riktigt jobbigt att springa i värmen(bara 5 timmar från dig till mig nu, ni borde förstå varför med denna bild, får se om någon är smart nog, eller "vågar" kommentera)

Toam's dagböcker! Nummer 2 och 3!

Har mer bilder och information att dela med mig men sparar det till nästa avsnitt.

Förstår ni att det bara är runt 2-3 månader kvar tills jag lägger ner denna blogg. Blandade känslor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för rapporten, såg att det fanns en annan Aaronsson, är det en svensk ättling eller...

Heja Luleå

2011-03-21 @ 06:41:08
Postat av: chimi

Tycker det är riktigt tråkigt att du ska lägga ner bloggen om några månader. Håller tummarna att du ändrar ditt val och bloggar då du kommer hem också! Snyggt med att ha "kommer ut ur garderoben" som rubrik ;) ha det Tomas så hörs vi!

2011-03-21 @ 11:25:56
Postat av: MallanP!

håller med chimi och förstår inte varför du ska lägga bloggen på hyllan, finns det ingen intressant att berätta om i den lilla staden Luleå?;O haha kan bara tala om att det idag har varit rekordvarmt här, 6,6+ och regn (inte snö för en gångs skull)!;)det kommer sakta men säkert...

2011-03-21 @ 14:43:11
Postat av: Morfar

Vadå löpning.Hur långt springer du?100 meter eller det heter väl yards där over.

2011-03-21 @ 15:19:07
Postat av: Micke

Toan funkar ALLTID Toam.. ALLTID..

2011-03-21 @ 16:16:32
Postat av: Mormor

Äntligen får jag höra av dig. Jag kan förstå att du drar dig för att börja skriva när du har så mycket att berätta. I lilla Luleå händer det inte så mycket.

Förståss; Luleå Hockey har gått till semifinal och tänkt mot Skellefteå. Det kommer att bli en strid på kniven.

2011-03-21 @ 20:13:26
Postat av: Jenny

HEJ



(detta ar din efterlangtade kommentar fran mig)

2011-03-21 @ 22:00:33
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny
Postat av: Pappa Sture

Har inte köpt ett gym men väl en en bänk på Ö&B, har inte börjat träna än på grund av en skada i höger arm, troligt vis mus arm som det heter. Gjorde min första löprunda i går, ett stort steg. Nu väntar vi alla på matchen mot SAIK.

2011-03-22 @ 07:58:37
Postat av: Mackish!

Fyfan, handstilen är inte din starka sida ser jag! :D

2011-03-24 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0