Inte varit sugen

Inte varit sugen på att skriva alls de sista 2 veckorna. Flera saker spelar in.

Lite tid, mycket att göra
Att jag är trött
Att jag är slö
Att jag borde packa upp min resväska (flyttar tillbaka till värdpappan på söndag så ids inte)

Ja, ni ser hur slö jag är. Dock ett styrkebesked jag har börjat träna track(löpning), det är ett helvete säger jag, har träningsverk i kaggen av löpning?! Det sista jag förväntade mig.

Lovar att skriva på söndag och var inte ledsna, ska avsluta som Eino hade gjort.

Det är väldigt sant vad gurun Eino (E.U) Säger eftersom jag också har vunnit matchen mot viruset. Här kommer ett ihopplock.

"Eino har vunnit matchen mot viruset. Det gick ganska lätt, när man hade rätt medicin. Hoppas att Luleå Hockey hittar samma medicin , som Eino gjorde, då blir det lätt vinst. Matchen kan börja. Ha en trevlig dag, sköt om dig! Kul att du läste. Kul eller hur?"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekul att jag läste, äntligen skriver du

Stora kramar

2011-03-18 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0