Rolig spontandag

Jag var på bio i helgen med Rosetta och Connor! Såg hangover 2, några saker som jag stör mig på, länge sen jag gjorde en lista också.
1: Att man köper biljetter i kassan, sen ska man hitta en plats. Om man är 4 tex så är det omöjligt att få en plats eftersom man kan sitta vars man vill och folk vill inte sitta vid varandra för det är "awkward." Extremt stort problem och det är så enkelt att lösa.
2: När man skrattar åt skämt, sen skrattar hela biosalongen 2 sekunder efter när de fattat skämtet....
3: Folk som skriker med förklarande röst vad som händer på filmen. Som att det är högläsning.

Nu till idag, pappa har inte ringt idag, han kanske är utmattad av värmen. var 30+ idag också till min glädje och sorg. Ett glädjeämne för att det är chill, sorg för att det svettas rejält. Det har varit 30+ några veckor nu och jag har inte vant mig än. 

Min bästa vän när jag inte har något att göra. Bra träning och perfekt ställe att sola på

I alla fall hade vi "safety bug" idag (bug som i bilen, bubblan) first period. Det sprutade värme och jag hade min nya skjorta på mig. (bra kap, kostade 400 kr, fick den för 30 kr).
Eftersom jag har inte körkort fick jag inte köra den. Jag fick dock sitta i baksätet. Det som var speciellt med bilen var att föraren tröck på en knapp och det gjorde att det inte gick att manövrera bilen under 0.7 sekunder (så mycket sämre reaktionsförmåga får man vill fylla)

Snubben som körde mig(16 år). Var lite konstigt att han körde och inte jag?!?! Han matade ner minst 8 koner. Sen gick jag till en annan station de hade. Denna gång fick man vandra med fylleglasögon. Drog några bra skämt när jag stod på 1 ben. "Fan, jag är så van så detta är inget problem för mig" Gick hem hos ungarna som aldrig sett alcohol.

Sen fick man vandra på en rak linje. Inte ens Robert Kaarle hade kunnat gå på linjen säger jag. Efter jag svettats nog var det dax för toamen att gå till det som var kvar på första perioden. Sen gick vi ut igen i värmen. Denna gång hade brandmännen i new hope en uppvisning hur man klipper sönder en bil och förhoppningsvis räddar ett liv. Man ville nästan bli en brandman, manligt. Förstår varför kvinnorna älskar dem.

Sen 4th period hade vi en gästpratare i skolan. Han pratade om förhållanden och då kommer såklart facebook upp. Riktigt skrämmande saker berättade han.. Typ att vem som helst kan betala runt en hunka och få tillgång till alla mina chatter, meddelanden, borttagna bilder. Allt som har hänt sen jag startade facebook.. För en hunka. Man känner sig inte säker.

Sen hade vi en carnival. Man kunde göra en massa saker där, äta glass, klubbor var bara några grejer. I 30 graders värme hittade vi en frisby. En riktigt underskattad grej som jag älskade, blev riktigt grym på det efter 5000 kastningar.
Sen gick det att få sitt nylle målat. Såklart var man där

Inte en vacker bild, svettig och jävlig men sånt är livet. Det coola är jag har en batman-logga i nyllet

Phillies också. Kolla nackstretchen också

Vaden fick sig också en. Ändå fett med en noshörning, kännetecknar mig?

Brett var inte i skolan idag, han var i penn state så jag fick ta skolbussen hem, efter jag frågat 20 busschaffisar och samma gubbe 3 gånger så kom han på att det var hans linje, vilken tomte.

Kom hem, bra utvilad så tog jag av mig tröja för att dra ut och löpa. Paul bad mig att hjälpa honom att bära upp deras aircondition och med glädje hjälpte jag eftersom att det var 35+ i huset. Tog tag i livet och for ut och sprang, efter 5 varv runt stället jag bor på så körde kaggen ihop sig. Hade inte druckit nå vatten och i den värmen gäller det att dricka.

Satte mig vid datorn och hade ett genialisk snacka med malle, gurra, john, micke. Då ringer mina vänner Rosetta och Kelly och frågar om jag vill hänga med ut och äta.
Frågar Paul om det är lugnt och han är glad om han inte behöver göra mat åt mig så såklart får jag fara ut.

Får en extremt stor portion av kyckling med cashewnötter! De måste ha hällt en hel påse med nötter och slaktat 2 kycklingar. Åt upp halva, eller som när man var liten och tog ut det godaste. Sen frågar kelly om vi skulle göra något mer. Vi for in till new hope och hon fick en svin bra idé att röka water pipe vid vattnet. Vi sätter oss ner och det går säkert 5-6 par medans vi sitter där. Vi satt ett rejält tag. Var riktigt chill, bra utsikt över vattnet också..

Riktigt bra kväll, en dag att komma ihåg.

Under mitt år i usa har jag samlat på mig kläde och skor, kolla här:

Tror det är 11 par skor.. Alla är såklart inte mina men allt ska hem ändå

Packa alla pappa ska ta med hem.. Ja herregud vilket projekt. Det ska bli intressant att göra det imårn. Eftersom jag ska packa imårn så innebär det att pappa kommer till NEW HOPE torsdag.

Imårn ska jag till dorney park, ett nöjesfält med typ 100 attraktioner och en massa vattenrutschbanor.

Blir att raca om jag säger så



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med Facebook kan väl aldrig stämma? Förklara närmare, please. Blir ju nervös.

2011-06-02 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0