Någon dag + japp

Har ni tänkt på att jag börjar många inlägg med just "japp"? Jag har de eftersom att jag tänkte börjar detta inlägg med just "japp"

Japp, jag är bättre än björn i cs
Japp, jag pingar 100 mer än dig

I alla fall så ska jag ta igen någon dags bloggande igen, tråkigt när de blir såhär men jag är glad att de faktiskt fortfarande är folk som går in och läser om vad jag gör och inte gör på dagarna.

Sitter och har Obama andades i nacken när jag skriver. Han pratar nämnlingen live på youtube just nu här i usa. De är lite som på Stalintiderna när de ställer sig upp och applåderar direkt när han öppnar munnen. (Nog för att de verkligen hatar kommunister och de får jag höra på något sätt varje dag i skolan så får se när amerikanska folket översatt min blogg)

Förresten, har ni märkt en sak? Jag har inge begått ett stavfel än! De beror på att de har spell check på blogg.se verkar de som.

Jag skrev ett mail till dem för ett tag sedan och klagade på just de.. De måste ha läst min blogg och förstått hur dåligt de var...

Nu försvann den helt plötsligt...

Nu är de dax att börja skriva om något relevant = vad jag gjort!

Fick ju gratisbiljetter till en frukost där man fick äta så mycket som man ville... Vi for dit, tidigt var de. Hade på mig "nördbrillorna" och fick många blickar, vi körde brill-mode jag och brett eftersom han hade sina solglasögon!

Fick 2 sur sur sur suräckliga korvar, vet inte vad de har i dessa korvar men de smakar inte gott. Sen fick jag 2 pannkakor, ganska fylliga, mjöliga. Sen favoriten som förvandlats till inte riktigt favoriten..Sirap och smör?! Trodde faktiskt de skulle vara mer genialiskt än de var. Tyvärr gott folk.

Trycker bara 1 portion, de är som att äta ett knäckebröd utan något på. De går inte bara, de går inte. Som tur är fick jag gratis coke så jag sköljde ner den första portionen ;) Bretts flickvän som serverade oss (deras simlag jobbade där) gav mig en ny portion, tröck en bit och la min servett över lite snyggt så ingen skulle se.

Söndag: Kyrka. Hon gjorde ett bra tal damen som har talar för gud. Gud talar igenom henne skulle jag säga.

JO, JUST DE. Lördagen innan söndagen där jag fick höra gud prata så hade jag CCI-träff med mina favoritasiater, alltid lika kul att träffa mina favoriter.

De tog i alla fall 1 timme att åka dit, ser ett ganska litet hus och knackar på, en dam öppnar med en hund i handen, min FAVORIT area representative eller områdesrepresentant öppnar (min enda). Hunden har många sjukdomar och den jag märkte direkt var adhd. Tror inte hunden får släppa ut sin energi riktigt så den sprang inomhus och hoppade på alla möjliga saker, människor liksom vaser på hyllor tyvärr.

Jag vet inte vad de är med asiater och mig, de verkar gilla mig väldigt mycket. Så mycket så att de blir sura på varandra när de inte får min uppmärksamhet. En brud slog mig hårt på benet?! De är inte så man raggar i Europa tänkte jag säga..Om ni är intresserade att se asiaterna är de bara att kolla på min facebookvägg, de är lite överallt

De är 20 pers där, de är fullständigt kaos med folk, inte tillräckligt med stolar dock så folk fick stå hela kvällen.. De flesta hade med sig mat så de va gott, tröck pizza innan hemma så magen kurrade inte extremt mycket. Under kvällen så kom min favorit områdesrepresentant på att vi skulle ha talangtävling, kul att ha de med 4 asiater... Den första spelade piano, den andra spelade piano och sjöng, 3e spelade flöjt och sista var bara smart?! De är väl den viktigaste talangen.

Den personen (kines) kom nyss in på college! Grattis till henne. De må vara svårt att förstå henne men hon är väldigt smart i studierna, de måste jag ge henne. Hon berättade att seniors (92or i sverige) går i skolan 14 timmar om dagen, verkar sådär kul.. 93orna går bara 12 som tur är.

Jag är inte klar alls med detta inlägg men nu är den 12, ska faktiskt skriva på dagen imårn istället så jag slipper göra såhär med er. Ni fick ganska myket och jag har inte ens börjat skriva om de jag tänkte, hur de kan bli. Inte första gången.

Dock är de första gången jag har träslöjd på gymnasienivåer, jag återkommer imårn med de.







Kommentarer
Postat av: Filippa

nä, nu blir jag besviken! här hoppas jag få läsa om cheeseburgare och slagsmål och så skriver du om asiater!! jaha... det är väl bara att vänta tills imorrn dårå. god natt

2011-01-26 @ 06:10:37
URL: http://filippaerikasofia.blogg.se/
Postat av: Farssan

Jag tänkte på det där med maten, verkar inte vara någon höjdare, amerikanerna är ju bra på T-bone steak och förståss hamburagre, men finns det inget IKEA varuhus i närheten? Där kan man ju få köttbullar med potatis och lingon mums filibabba

2011-01-26 @ 13:43:42
Postat av: Erica

hahah, "Jag har inge begått ett stavfel än!"

2011-01-26 @ 23:15:58
Postat av: nyll

"Ni fick ganska myket och jag har inte ens börjat skriva om de jag tänkte, hur de kan bli. Inte första gången."

2011-01-27 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0