lördagsbloggande

Idag hände något som aldrig hänt förut. Såhär startade de!

Jag och valentina ville fara på bio tillsammans. Hon ska nämlingen fara tillbaka till Chile på 5 dagar. Jag vet inte om jag berättat om detta förut? I alla fall så fick jag inte åka med henne förra gången för att jag inte får vara med tjejer här borta! Så brett for med oss, Janie hakade på också (hans flickvän)

Brett, jag och Janie satte oss i bilen för att hämta upp denna dam för hennes avskedsgrej med mig. Vi kommer till detta hus, brett stannar och efter 5 sekunder i en stillasittande bil kollar han på mig som att jag var dum i huvet och jag förstår att jag måste gå och hämta henne. Här börjar de bli skumt...

Går fram till dörren och de är en vinddörr (av glas så man kan se in) Jag knackar på och hör en röst, hör inte riktigt vad hon säger men jag tror att hon säger att "geet it" Jag står kvar och väntar och en steriotypisk amerikan kommer fram till dörren, väldigt trevlig sådan i 50 års åldern. Presenterar mig och de gör han också. Han har en väldigt svag handskakning vilket jag inte förväntade mig. Amerikanska män vill ofta visa att de har authority på en. Typ som vuxen eller nå..

En mamma kommer ut från toan baki mig, 130 cm lång och väldigt glad när hon ser mig. Skakar också hand med henne och hon har en vek handskakning.

Sen så skriker pappan på Valentina: "Valentina your bachelor is here" Har hört ordet förut och då kom snygg man som ska dejta 40 kära kvinnor upp i huvet. Kollade upp vad de var egentligen och fick veta att översättningen var ungkarl... Aja, ganska nöjd med ungkarl haha... Hon fick veta att hon hade deras telefonnummer och vi åkte iväg!

Jag har nog aldrig gått upp till dörren och hämtat en tjej och presenterat mig för hennes "föräldrar". Var något sepciellt för mig, i sverige hade jag nog skickat ett sms eller bett föraren av bilen att tuta. Alltid lär man sig något. De var bara en sådan ful känsla när brett kollade på mig som att jag var korkad, de är ju så självklart för dem att göra något sådant men inte för oss (sverige och Chile)

I alla fall så åkte vi till bion och bion var från 18 år. Valentina är 16 år men vi antog att de var lugnt eftersom jag och jaine är 18. Kom upp till den suraste kassörskan, 70 bast, hatar sitt jobb och har jobbat där i 50 år sen hon gick ut high school.. Hon ber oss visa leg, först så kan hon inte läsa av mitt leg.. Hennes brillor med förstorningsglas på.. Visar henne och hon säger, näääääästa. Brett och janie visar och de är Valentinas tur. De kommer fram att hon är 16 och vi kan inte se filmen... Surtant. Ingen spelförståelse, hon ville bara göra andra ledsen för att känna sig bättre. Vi gick iväg och kollade om de fanns någon annan film, brett nämnde innan att han ville se the tourist så de föreslog jag! De gick bättre och surtanten gick me på de.

Filmen var väldigt speciell, den var samma stil som shutter island för alla som sett den, allt blir självklart i slutet, väldigt bra film annars! De var mycket agenter som "smygtittade på dem" De kändes därför riktigt konstigt när jag var på toan efteråt, som att alla skulle komma fram med en kniv och alla var agenter som kollade in mig haha

Jag har tänkt på en sak, när tjejer går in på toan med varandra.. De spelar ingen roll om de är 2 eller 5. De kommer alltid ut skrattandes?! Vad är de som händer på tjejtoan som inte händer på killtoan?! Snälla berätta någon..

Ska imårn till gymmet klockan 8, de vill inte säga att jag måste stiga upp tidigare men de styr upp grejer jag vill göra tidigt så jag inte kan sova, riktigt smarta är de!

Vi får se om jag skriver ett söndagsinlägg, traditionsenlig som jag är

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

Det handlar inte så mycket om toan. Tjejer bara skrattar mycket. Men sen är det kanske lite komiskt i att kolla på någon kissa?

2011-01-16 @ 14:42:17
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: erica

vad som händer på damrummet stannar på damrummet.

2011-01-16 @ 16:48:17
Postat av: janne

Jag har inta skrivit på ett tag, men du ska veta att din blogg hör till veckans höjdpunkter

2011-01-16 @ 17:14:19
Postat av: Toam

Felicia, nej? Inte mer än killar skulle jag säga. De är lite komiskt!

De verkar ju så Erica?



Jag trodde att du slutat läsa janne, en av mina trognaste läsare!

2011-01-16 @ 19:30:49
Postat av: toab

Lena Aronson är din trognaste läsare. Det kan jag vittna om. Hon har även stenkoll på din facebook! Och min! Haha

2011-01-18 @ 16:46:32
Postat av: Mackish!

Var och såg den i söndags.. Man blev ju bra lurad! Men inte riktigt som i shutter ;) Den blev man ju endast psyk av!

2011-01-20 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0