Fredag, kära fredag.

Jaa, verkligen kära fredag. Vad var de jag berättade om igår? Redan glömt bort de och jag ska berätta om bara 1 dag nu så vi får se hur de går.

Klockan 01.30 på natten somnar jag in efter jag försökt plugga, de har inte börjat snöa än så jag tvångspluggar i 20 minuter och somnar in väldigt fort utan mycket tänkandes på att jag har ett prov imårn som kan förstöra mycket om jag inte klarar av de..

Vaknar igen 3.30 utan väckarklocka utan de var nog min hjärna som gjorde sitt. Blir svinpigg och börjar ta tag i plugget igen, efter ett tag så går jag och kollar om de börjat snöa och de snöar som aldrig förr (amerikanskt förr.) Jag blir lite gladare och plugget blir enklare eftersom chansen är större att de blir en "late start" eller "snow day" imårn = Inge prov utan de skjuts till måndag.. Somnar in med hoppet eftersom jag bor i new hope.

Jag vet inte vad de är som händer riktigt men jag hör en värdmamma säga, "tomas, du kan somna om" "YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES" skrek jag ut så brett vaknade och förstod att de var snow day.. Har nog aldrig somnat om så fort och med bra känsla i kroppen. Ingen skuldkänsla alls.

Vet nu att jag har prov på måndag istället för idag...Aja, vaknade 12 och brett frågade mig om jag ville hänka på Janies Swim meet! Självklart följer jag med eftersom att hennes mamma alltid bjuder på kakor och dricka.

Förövrigt har jag ändrat mig lite angående nyårslöftet och äter de mesta förutom godis. Först var de inga kakor eller något.. Men jag känner mig inte dålig eftersom jag fått säkerställd och bekräftad info att min mamma inte håller sitt..Besviken är jag..

Ska börja nya klasser på tisdag! istället för public speaking så ska jag ha träslöjd (sjukt slött byte) Istället för law and justice ska jag ha digitalt fotografi (EXTREMT bra byte) Sist men inte minst har jag bytt bort historia igenom film till fitness for life där jag ska gymma varje dag med personlig tränare kan man säga..Riktigt bra byten och jag kommer ha mer tid till de andra klasserna eftersom jag inte har nå homework i dessa klasser hehe

Där kommer också mitt nyårslöfte in, på tisdag börjar resan till Arnold. Juste, jag for till Janies Swin meet och grabbarna vann, tjejerna förlorade (de räknar poäng konstigt.)

Sen blev vi bjudna till Janie där de hade pizzakväll, var inte på fråga om vi skulle fara utan vi for bara.. När vi ätit pizza och är påväg hem så säger janie att alla i laget uppskattade mitt hår och att hon verkligen skulle hälsa de.. Madonna-krullet går hem även i usa!

Där har vi den.  Sjukt att de inte märkte läpparna, shit vad stora de var. Har på mig favvotröja också, den är riktigt hip hop (riktigt stor)

Jag skrev i min blogg i skolan här om dagen och då kom en grabb fram"skriver du på bloggen?" Så kommer en tjej fram, "har du blogg?" De visar sig att hon också brukar läsa de.. Varför erkänner ni inte bara, hoppas översättningen är bra på google =)

Hennes mamma tipsade oss också till en frukost imårn 08.00 och gav oss biljetter. Kolla nu "tvingar" de upp mig igen. för 50 kr får jag äta hur mycket pancakes jag möjligtvis kan trycka. Tror inte problemet ligger i hur mycket jag kan trycka utan mer när frukosten stänger.




Kommentarer
Postat av: Mackish!

Haha, stabilt att madonna-krullet levererar oavsett vars du är! Håret är ju som en brudmagnet!

2011-01-22 @ 17:12:39
Postat av: Sture Arne Erhard

Finns det ingen frisör i NewHope? hehehe, nu laddar vi för match mot Skellefteå AIK

2011-01-22 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0