Utkast: Feb. 21, 2011

Men det är klart att jag även minns VM-guldet i Zürich och den berömda festen efteråt när Forsberg och Sundin dansade på det där krogbordet som rasade och folk bröt armar i ren förtjusning. Och inget försäkringsbolag i världen skulle överlevt om de där miljardbenen gått av på nummer ”13” och nummer ”21”.

Lasse Anrell säger de ganska bra själv

Ska skriva lite bara om en rolig bild som ni troligtvis inte sett:



Detta är när jag och Seamus och brett är påväg till våran fantastiska dag på berget!
Vi ser en liten lastbil eller vad det är och dörren är öppen när vi följer den i 10 minuter.. idén kommer upp att denna lilla lastbil borde stängas så först tvekar jag eftersom rödljusen är korta..

Ser ett perfekt tillfälle och löper ut, dörren är omöjlig att stänga så jag lägger kaggen baki och drar ner den sakta. Jag ville veta vad killen/tjejen tänkte som satt i den. Han kan inte ha missat ljudet.

De bästa hände var när jag sprang tillbaka till bilen för då såg jag en gammal dam som tog upp mobilen och var riktigt förskräckt och trodde nog att jag försökte råna denna tomma lastbil korkat som nu det vore eftersom den var tom.

Ett till minne till min Amerika-resa som jag sent kommer glömma.

Skriver imårn.

Kommentarer
Postat av: Ecco

Haha, gött! Vilken hjälte ;)

2011-02-22 @ 11:02:33
Postat av: Ello!

I love your blog!

2011-02-23 @ 06:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0