Flytt

Just packat upp sakerna från värdpappan och flyttat till värdmamman. Precis pratat klart med thomas på skype. Vad har hänt då? Tänkte skriva igår men blogg.se lät mig inte. De sa att tjänsten skulle komma tillbaka 01.00, var inne till 04.00 och inget inlägg åt er. Var hänt på riktigt?

Jag sa hejdå till thomas och jag har för första gången fått en någon att sova med min sång. American pie/swing life away sjöng jag. Kanske lite homofobiskt men jag säger som alla andra i detta land. No homo

Vad har mer hänt, jag som hade så extremt mycket att skriva om trodde jag. Just de, fitness for life har börjat på allvar, vilket helvete de är! vi testar oss nu hur vi är i form och ska testa oss i mitten/slutet också. armhävningar på huvudet gick inte så bra... haha.. Dock fick jag bäst i årets klasser i romaskinen. Glädjer mig åt de och vänder på kaggen bara för att kunna ställa mig upp. Bra träningsverk, riktigt bra tränings verk i kaggen (jag vet att de blev fel och att de ska stå träningsvärk men jag ville bara visa vad amerika gör en till)

Jag har ju hört att facebook  säljer ut sina användare till google för att anpassa annonser och sånt men de går för långt när de ger mig dessa reklamer:

Big Gay Deal of the Day
fab.com
Save 50% on stuff gay guys love. New deals every day. From fab.co

Är de verkligen detta jag söker på google?! De har sålt fel kille

Hade contemp issues idag också. Idag diskuterade vi... Totalt fiasko och total succé skulle jag säga. De var länge sen jag hörde så dumma saker. Att de kan tänka så, jag bildade par med Alex och jag hade tur för vi har ganska liberala tankar båda två. Vi diskuterade om Amerikas största hot (islamister.) Vissa påstår att man ska kolla upp varenda ny islamist som kommer in och typ stoppa ship på honom (inte henne faktiskt) De tar allt tillbaka till 11 september. Borde visa dem den dära filmen du snacka om (tobias) Skriv gärna vad den hette. Aja, de var en livlig diskussion och de har bara börjat, de har bara börjat mina vänner

Varit på bio har också hänt. Såhär gick de till:

värdpappan kom in till mig, "har du planer ikväll?" Jag synade direkt att han hade de så jag fixade någon slags plan. De landade på bio! Connor kom och hämtade upp mig, holly, rosetta och var också med! Vi skulle se en skräckfilm och gick in. De visade sig att de var en skräckfilm från 13 år. the roommate, de gled in 30 småbrudar i 13års-åldern och de gjorde inget för mig.

Filmen började och de pratade uta helskotta framför mig, ett gäng på 4 tjejer, nyss fyllda 13 pratade ut och in.. Sen när de började bli läskigt så skrattade de. De fanns ingen logik alls bakom de. När tjejen skar sig i magen eller när tjejen slet ut smycket så skrattade de.. Tomas fick nog och slog till i stolen framför mig. De röck till ganska bra och var tyst i 3 minuter...

Tjejerna fortsatte småprata/skratta så toamen blev förbannad, tog sin vattenflaska och kastade den på dem. (jag satt bara 1 meter ifrån.) Denna gång så skrek de av skräck för mäktige toamen. Tyvärr så skrämde jag de inte tillräckligt för att få dem att sluta prata!?!?!?! Blev dock hyllad i salongen av skratt.

Dessa tjejer utmande mig verkligen, försökte med allt. Nu var de dax för mitt sista vapen, mitt vrål... När de skrek nästa gång så böjde jag mig fram 2 cm från dem och skrek på Ren engelska "SHUUUUT UPPPPPP" som bara hoffe kunde göra i mellanstadiet. Good times de var.

Jag lyckades, de var tysta i resten av filmen.... Kul var dock att jag hörde när jag gick ut"var de han som skrek?"

Morfar
: Nej, de är bara dessa lirare  som kommit på att de ska köra med de gamla, de försökte byta för 20 år sedan i byggbranschen men de var ingen stor hit bland snickarna så de "bytte tillbaka" De räknar med pounds och miles. Men tyvärr så kommer jag inte uppleva de eftersom jag valde bort den enda klass som var lite matte ;)

Sara, saga, solen? De skulle väl vara ljuvligt att uppdatera varje dag lika mycket Men de är problematiskt faktiskt, inläggen hade blivit riktigt mycket tråkigare och de hade liknat en vanlig blogg mer. Vi båda vinner på att vi kör såhär faktist tror jag =) Love

Mackan: Dude, i love that song. I know but im here, thats pretty intense right?

Fred..

Kommentarer
Postat av: Mackish!

Som sagt hinner du hem innan årets peace and love.. och du vet vad det innebär antar jag?

2011-02-11 @ 17:23:53
Postat av: Janne

Tja!

Låter spännande med ideologi. Fan vad jag skulle vilja vara med och lyssna på vad alla säger. Jag är rädd för att alla fördomar skulle besannas.

2011-02-13 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0