101a inl'a'gget!

Tiden har gott so fort och jag har suttit minst 200 timmar vid denna blogg for att skriva till er. Jag sitter i skolan och skriver och de har en lektion i salen jag skriver i. Hon gillar mig lararen men jag ser hur mycket hon avskyr ljudet av att jag knapprar po tangentbordet. Allt for er.

101a inlagget och vad ska jag borja med? Tacka Ello som verkar vara en hemlig beundrare eller nogot smeknamn jag kommit po till nogon och glomt bort..(DeT uppskattas)
Ecco, jag vet att du alskar smeknamnet(et et et)

Som ni forstor so har inte mina basta vanner =de 3 svenska bokstaverna!

Po fredag var jag lika ledig som po torsdag eftersom deT var presidents-week. Verkade bara vara voran skola som korde po detta men jag klagar inte. Jag chillade hela dagen hemma och planen var att vi skulle till UKOOO. Vad deT ar ska jag beratta snart!

Fick ett sms att en tjej skulle hamta upp mig 6.30 och jag var lite besviken po mig sjalv for att jag har haft 2 helt lediga dagar att gora 2 laxor som skulle  vara inne 11.59 ikvall. Rutinerat, jag vet.

Gick ut och vantade po denna dam. DeT var lite smoregnade men var fruktansvart varmt. stjarnorna var framme och jag stod dar och vantade...

Jag borjade sjunga for mig sjalv lean on me for den har fasnat po skallen haha, de var ett riktigt inrike iglesias moment jag jag stod dar i morkret for mig sjalv och alla kvinnor smalter for mig...De var ett sodant-har "fan, jag ar i amerika" Moment po samma gong. Fruktansvart skona grejer som inte gor att beskriva..

Soklart so kmr inte honan po 20 min och jag smsar henne om hon menade 7.30 eller 8.30? Det gjorde hon inte och hon svarade att hon skulle komma po 30 min (?!?!?!?!?!?!) So jag gick in och borjade po laxan som skulle vara inne snart! Slor po datorn och hon smsar att hon stor utanfor.. Ljuvligt

Vi ar en massa folk i bilen, far forbi och hamtar en av mina favorit-kineser innan vi far till lindz. Efter alla var samlade tog vi en stor bil som en av damera ager (bara rikemansbarn) for att ata po en japansk restaurang.

Vi kommer dit och slor oss ner vid ett bord som gor runt en spis som en jappe(japan) ska laga voran mat po.

Efter 20 min kommer voran jappe och borjar veva friskt med sina verktyg som han hade med sig. Coola trix, deT moste jag ge honom faktiskt. Sen kastade han mat i munnen po oss, eller gurka. Var 2 av vorat "party" som klarade av att suga i sig gurkan po forsta kastet och deT var jag och kinnen (kinesen)

Maten var genialisk och speciellt nudlarna, so goda att jag gav 1 dollar i drix, riktigt snolt men rutinerad hersto-bo som jag ar so lat jag de rika damerna betala. Han fick mer drix an han var vard ando :)

Nar vi gor mot bilen hem so skriker alla, kolla Chiang! Kollar och kinnen gor en frammotvolt po asfalten. Den var bra utford och han brot inte nacken so deT ger jag honom.

Linz hus, eller hennes mansion som jag kallar deT for vi till. Hittade ett pingis-bord nar tjejerna hittade TV-n. Man ar ju man so man gor manliga grejer! Utmana varandra i pingis blev deT. Jag och Jon.

Forsta matchen vann jag med 3 pinnar och andra vann jag med 2 pinnar, Annu obesegrad I USA BRING IT BABY

Linz kor hem mig och Jon senare po kvallen och jag blev avslappt sist, aldrig hant forut?

Kommer hem och klockan ar runt 11 och ska borja kriga po laxORNA. Jag hade ingen aning vad jag skulle gora so jag var ganska radd for vad som skulle komma upp po skarmen.

Forsta laxan matade jag igenom relativt fort, 27 min hade jag po sista bad boyen. Och jag slog po mitt plugg-hum'o'r (Ni fick inte lasa humor)
Och gjorde den riktigt bra for att vara so snabbt. Klockan 11.58 var jag klar och 11.59 trock jag po knappen. Pustade ut.. Om man blir 1 dag sen so for man 10 % av po laxan eller uppsatsen man skriver.

Lordagen var inte klassisk. Eller deT beror po hur man ser deT.

Varfor jag gor alla T-n po alla "det" ar for att en dam sager att jag anvander "de" isallet for "det" och jag forsoker fixa deT soklart.

Nu ar skolan slut men jag sitter kvar i skolan for att Brett ska fixa lite musik-papper han bara kan fixa har i skolan for att det ar no speciellt program han holler po med. De har ockso tagit exakt 1 timme bara bloggskrivande och de blir minst 1 timme till.

Mormor, detta inl'a'gg for du l'a'sa i omgongar, 3-4 blir bra.

Fick sova till 11 sen kom Barb in och vackte mig for att jag skulle till mina favorit-asiater och ha mote eftersom halva tiden har gott har! Vi hade ett mote i borjan som var riktigt trokigt so jag visste vad som skulle komma.

Vi kommer in och Anita ar 20 minuter sen.(Aldrig varit i tid) so asiaterna bestaller in drinkar typ. Jag nojer mig med vatten. Anita kommer dit och hennes hum'o'r andras riktigt fort: "VARFOR HAR NI DRINKAR?! JAG HAR BARA ROD MED SOFT DRINKS! Jag sa till dem att ni bara fick bestalla det"

Detta var fantastiskt roligt men jag holl mig for skratt, en som var lite in charge kom in och sa att de betalade for drinkarna. Kommer bli en klassiker lange..

Vi kom overens om 2 smo-pizzor och en nacho tallrik och trock dem ganska snabbt. Hon frogade en massa konstiga frogor och foljdfrogor po de dumma som annu dummare.

En gong so ringde hon mig och de var efter morfar-saken och hon borjade froga om hur jag relaterade detta med hamlet??!!?!?! Hamlet, det ar ju inte det man tanker po direkt. Hoppas hon inte laser detta men hon ger nog upp eftersom det ar po svenska skulle jag tro, google translate ar klurigt nu for tiden.

Hem efter detta luriga mote och jag ska skriva ett inlägg imårn istället för att korta ner inlägget. Som ni ser har jag kommit hem.

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Jenny

nu vet du hur jag kanner mig utan de 3 alskade bokstaverna...

2011-02-24 @ 16:45:00
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny
Postat av: 36

vad fan är de där mötena till för?;P hehe

2011-02-26 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0