yo

Skadar mig varje dag på något sätt. Nu har jag fått tillbaka skadan i båtbenet. Ont som saaatan.

Pratade med Linus Omark på facebook :

Tjena Linus. När spelar du i phillie?


tja, när jag spelar i phillie?


Japp, jag är toabs bror om du kommer ihåg honom. Japp, flyers alltså. flyttade till usa som utbytesstudent och de vore fett att se en luleå-spelare!


jodå jag förstår att du är brosan, ni är ju tvillingar för fan :D:D

VA? Är jag så lik honom?

Bevis :


Bilderna talar för sig själva. Valde en bild där jag var så lik som möjligt. Svårt att bemästra håret han sitter på och framförallt skägget men jag försökte. Även då är jag inte lik.

Stort grattis mamma. Närmare 100 nu!






Kommentarer
Postat av: Pappa Sture

Tänk om ni kunde bilda ett band, Tobias på gitarr och du på trummor, men vem av er sjunger???

2010-09-30 @ 08:20:41
Postat av: lagge

Ingen av de!

2010-10-01 @ 12:33:03
Postat av: Lagge

1. toam



(verb) The act of joining a facebook group, writing on the wall to contradict the purpose or opinion of the group, then promptly leaving said group.

I just did a toam on that idiotic group about seal clubbing.



2. toam



Men's willys that are too big to fit in their pants alone are called toams. the owner must tuck it into its sock

Chek out the length on that toam



3. toam



"Tits On A Mule"

TOAM is used to describe someone who doesn't bring anything to the table, does a bad job at work, or just is just plain worthless.

"We had a simple project due by close of business today. I've asked our Process Monitor to login to the system and update customer info. The 'TOAM' is so Incompetent ... even the easiest tasks are impossible for that 'TOAM'!!"

2010-10-01 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0