yayyon

Chillar efter en bra traning. Fick mina skydd idag. Kommer bilder po dem! I ALLA FALL. Far till skolan 07.30 och kommer hem 18.30.. TUUUNGT. Vi tranar fron 14.30 till 18.30. Football blir roligare och roligare eftersom jag lar mig spelen och ser coolare ut med grejerna hehe.

Ormig mat idag. ost, makkisar. Nogon halvpizza. Phil ar inte varldens basta kock men han forsoker. Som Lena Aronson. Hon forsoker.

Gjorde min forsta tackling idag. Brot nacken po mig sjalv men han log do ner. Inte varldens basta tacklare an men eftersom jag ar tung so tacklas jag hort.  Sen skulle en ganska stor kille tackla mig men han var riktigt kass. Kandes inte som att han forsokte sanka mig. Jag blandar hockey, brottning och kaos nar jag tacklar.

Fick vara med laget idag po deras spelovningar. Kande mig lite trott eftersom varmen var so brutal och att vi gymat innan. Sjalvklart so tranar vi po en dammig plan. Sprutar damm i ogonen och kaoset var totalt i slutet.

Min mobil kopte jag for 5 dollar. ca 35 kr. Ganska bra deal eftersom jag kan lyssna po mp3 lotar. Skicka sms och ringa. Betalar 25 i monaden for 300 minuter och hur monga sms jag orkar med!

Gick till studievagledaren idag. Det var hennes forsta dag po jobbet so de var chill for mig. Eftersom jag har redan en gymklass. Just nu har jag fitness for life. Tog bort web design och economics och bytte till vanliga gym.  Vet inte om jag fick gora det egentligen men hon frogade mig om de var lugnt. (om jag var tilloten att gora det) Sjalvklart svarade jag JAPP och bytet var fakta. Det betyder INGEN MATTE I USA!

Gick vidare till idrotten deras. De korde styrketraning med kroppen. (inga vikter) Nar alla var klar so tog de deoderant och gick till sista klassen.. INGEN DUSCH?!?!?!?! Jag forstor inte amerikarnarna ibland. Alla idrottade i jeans foresten. Chill att vara svettig..


Omrodet jag bor i ar ganska rikt. De ar nastan bara min vardfamilj som inte ar so speciellt rika. Ett hus ganska nara phil soldes for 53 mille. Ganska bra

Bilder finns po facebook eftersom BLOGG.SE ar bakom flotet.

Ni hittar dem har :

Lurad, de finns po min bilder.

Kommentarer
Postat av: Ben

nä så var det för mig med, ingen dusch efter idrott...

Verizon? blä

2010-09-08 @ 07:57:57
Postat av: klangen

tja! jag tycker du borde skriva lite på bilderna på facebook! så man vet vad man ser! :)



2010-09-08 @ 23:49:35
Postat av: Mamma Lena

Hörru.... jag kan visst laga mat och det kan du också.

2010-09-09 @ 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0