Valt mina kurser!!

Stiger upp 12 och ater en snabb frukost. Satter mig vid datorn eftersom klockan ar 6 iSverige och skolorna slutar.

Gor ut med sandalerna som jag kopte har om dagen. (bilder kommer) De ar fruktansvart varmt. typ 40 grader igen. (ska bli skont nar orkanen Earl kommer) Gor in i skolan och TIM, en kille jag traffade innan. (bretts polare och nu min polare) ger mig en rundvandring. Han har fott detta "fortroendeuppdrag" av skolan. Han sa att flera vill vara tourguider. Jag vet inte vad som ar so speciellt med de. For inga pengar och kan inte vara so roligt att kliva upp so tidigt..  Nar jag ar klar med de so gor jag in och moter denna vackra kvinna! Hennes mamma eller pappa moste varit svensk. Forstor varfor rektorn anstallde henne. I ALLA FALL.  Slog mig ner och hon frogade vilka kurser jag ville ha. Hon frogade, "vill du ha matte".. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, (jag sa det inte so) Jag frogade om jag var tvungen att ha matte. Hon svarade nej och jag var overlycklig. Fick valja kurser som jag ville till min stora forvoning :) Ska forsoka redogora vad jag valt!

Spanish 1 : lattaste spanskan och brett kan nastan prata flytande.  Han kan ockso franska och han lar sig tyska nu

Public speaking and presentation : Fick valja mellan art och detta so de var ganska enkelt. De passar ockso in i ledarskapsgrejerna!

Digital photography : Ska kopa en kamera och de var de basta valet, tror de blir kul och chill, man fotar mycket och anvander photoshop!

Band : Vad jag forstott so lirar man i ett band haha

Law and justice : Tror jag blir intressant. Blir kul att lara sig hur man st'a'mmer folk och hur de funkar.

Design with materials : Traslojd

English 12 : Tog en enkel ;)

History through film : som de loter. Ser filmer och skriver uppsattser. Som Ledarskap

Fitness for life : Dar jag ska gyma och trana stenhort. Hoppas jag!

Economics : Hangig klass

Web design : Bra att ha!

America the 20th century : Typ som SO i sverige tror jag!

De enda jag ar ledsen over ar att jag inte har GYM. I sverige so ar folk tvugna att ha idrott so jag trodde sjalvfallet att jag skulle ha idrott so tankte inte po det.. Ska go dit till den vackra kvinnan och losa det. Ta bort 2 klasser, lutar ot Econimics och Web design haha



Rektorn halsade po mig. De forsta han frogade mig var "ar du duktig po engelska?" Svarade ganska chockad, jag kan prata och hoppas att jag ska lara mig engelska har i usa! Hans handskakning var BRUTAL. Han trock so hort. Jag gav mig inte och trock tillbak so hort jag kunde. De tog han 7 sekunder att slappa. slappte taget efter 4 sekunder (som en vanlig handskakning) och han holl kvar. SO JAG PRESSADE IGEN! Horde efter att de inte var speciellt for mig utan att de var so for alla. Han hade tydligen krossat en liten tjejs hand.

Ja, Earl. De kommer blosa 45 mph. Alltso inte km/h

Forsta dagen i skolan imorn. Hoppas de blir roligt.

SJALVKLART har jag fott en fet finne under nasan. De ar ganska typiskt. Ska bekampa den so bra jag kan. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Sätt tandkräm på finnen så torkar den ut

2010-09-01 @ 09:30:17
Postat av: Pappa Sture

Det är ingen finne, det är en Tornedalning som mamma Lena sa en gång i tiden. hahaha

2010-09-01 @ 19:05:33
Postat av: Ben

okay, ett litet råd, ta bort Band. Det är alltså inget vanligt "band" man spelar i, det är skolorkestern där alla geeks är med i haha

2010-09-01 @ 22:49:31
Postat av: freecon

hahaha skönaste bloggen toamen! alltid så nice humor, blir mycket irl garv.

hoppas du hare nice i där borta, käka ett par munkar åt mig!



PEACE

2010-09-01 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0