Traningsverk i nacken??

Jag har traningsverk i nacken. Hjalmen vager do 2 kg och min nacke ar inte van med 2 kgs tryck po den. Forutom nar jag samlat hor i nogra monader och jag for den klassiska mossan. Madonnafrillan.

Har ockso traningsverk i kaggen, ryggen och loren. Typ overallt med andra ord. Mitt liv ser ut sohar.

Stiger upp 06.30 och duschar. Ater frukost och vidare mot skolan 07.30 far vi. MED BRETTS EGNA BIL. Sitter i skolan och gor min grej till 2.30. Sen tar jag mina footballsaker och vidare mot traningen som borjar en kvart efter. Tranar sen i monga timmar till 6. Nogot. De kor alltid over traningen.  (tank att klockan ar vid 1 po natten nar jag kommer hem) Vilket betyder att de flesta sover. De riktiga krigarna ar uppe. Eller de som lirar cs. Dvs, bjorn. Klang sitter och kollar how i met your mother till 4 ockso so de brukar go att fo kontakt med honom.

En marklig sak hande igor. Satte mig po familjens dator (barbs) Hon hojer rosten : Tomas, vad gor du? Du moste froga innan du satter dig po datorn? Jag blir chockad eftersom jag aldrig behovt froga innan eller att hon sagt att jag moste froga. Jag ifrogastter inte de och ber om ursakt. Hon kanske hade en dolig dag eller no.

Alla datorer har en sparr so man moste ha losenord nar man ska installera nogot. Riktigt storande.

Ska forsoka lagga upp lite roligare bilder senare. Fott info om att de kommer ta typ 3 veckor for datorn att komma tillbaka. Riktigt doligt. Men, jag for hit for att lara mig nogot nytt. Nu for jag lara mig att trana 4 timmar om dagen i 40 grader och sitta po en kass dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0