Tjabba

Har problem att skriva po bloggen eftersom jag inte har nogon egen dator och att jag inte har ett liv just nu. Tr'a'nar, nar jag inte tr'a'nar so tr'a'nar jag.

Lirade match igor. Vi vann igen! Vi var med po tv IGEN! Vi har en sjuk grabb i laget som gor 5 touchdown par match. De filmade nar han tacklade ner 2 som forsokte kora over honom och nar han scora den.
Var for andra gongen i phillie! Cool stad tycker jag. Kan inte vanta att se flyers spela. Sog att de hade haft match nar jag var povag hem efter vinsten :) Fick spela i slutet. Var kaos. Fattade knappt nogot. Killen som jag motte var argare an mig och hade battre teknik. Lite starkare ockso.

Idag har jag gymat och kollat po videon fron matchen igor.

Jag tappar vikt och blir mer valtranad. Dock vet jag inte om de ar battre for footballen. Frogan ar ju om jag ska go upp till 130 kg och bli den basta tackeln i historien. Eller stanna po 88 kg och bli agd po matcherna. Men ha mer nytta av det senare.

11e september. Ganska stor grej for amerikanarna. Lararna visade en film for eleverna i varje klass. SOG SAMMA FILM 6 GONGER?!?!?!! Sen diskuterade vi varfor de attackerade "oss" Aldrig hort so monga dumma uppfattningar po ett och samma stalle forut. De flesta ar republikaner i min skola och deras uppfattning ar att de borde suga ur all olja fron arablanderna och karnvapenbomba dem haha. So enkelt.... Varfor har ingen tankt po de innan??

DR Young! Rektorn po denna skola. Man blir en DR nar man har hogsta betyg i collage berattade nogon for mig. I alla fall so hade alla seniors ett "mote" med DR Young. "Som ni sett so har vi en utbytesstudent med oss idag. Ge en stor apolod for Tomas." Lange sen jag fick so mycket jubel. Han frogade mig om vi hade football i sverige. Jag svarade ja, men vi suger. Han forstod inte vad jag sa (eftersom jag sa att yea but we suck). Alla skrattade forutom DR young....... Andrade mig valdigt fort till att vi var riktigt doliga istallet. Mycket battre ordval :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Aldrig hort so monga dumma uppfattningar po ett och samma stalle forut"

En jävla massa Helena alltså?

2010-09-13 @ 08:35:11
Postat av: Jan Aronson

Tur att du är där och kan tala dem till rätta

2010-09-13 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0