Radioaktivt? Nej, fett kallas de

Hej bloggen. Länge sen nu men jag har sovit. Ska börja med att säga att de är roligt att du Anette kommer ihåg hur mitt namn stavas =)  Sen "de radioaktiva" tror de skulle förbjudas i sverige av hälsoskäl.. De är äckligt fyllda med kalorier (love it)

Stiger ju upp 7 men innan de så snoozar jag i 1.5 timme! Vet att de är dåligt men de är underbart. Kom på en riktigt smart grej som gynnar mig. Ställt om snoozen från 10 min till 7 min. Och ställt klockan så jag får sova 15 min mer men ändå får ut samma antal snooze! WIN WIN sitvation

Amerikanarna är ju inte kända för att vara smarta, här kommer några exempel :
Har ni bilar som denna? Säger hon som sitter i en saab.
Lyssnar ni på amerikansk musik i sverige?
Är alla lika stora som dig och större i sverige? Min pappa var i sverige en gång och alla var gigantiska.

Vi hade en essay på en film. De var 2-3 sidor minst. Lämnade in en halv sida och fick 80% av 100% Fick 3a bäst i klassen! De var sanna ord jag skrev på pappret

Sen snackade jag med micke idag. Han har gjort lite ändringar i sitt schema. Han tog bort någon svår kurs och la in engelska för invandrare.. Roligt att han ligger på A i andra engelska-klassen. Underbart låter de. Han har alltså 2 engelskakurser. När man lyckas med de så är man boss.

Du är boss micke


För alla spelälskare. Bloons tower defense 4 expansion ÄR UTE!
Imårn kommer mina 3 stora chokladkakor om mina beräkningar stämmer. De brukar inte stämma men magkänslan gör de när de gäller mat.

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

MIN KOM IDAG (:

2010-09-28 @ 23:19:24
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0