Kineser

Steg upp sådär 1.30 En bra tid (13.30) Brett skriker att vi ska fara snart och jag säger hejdå till mina onlinevänner

Åkte bil i 20 minuter och kommer till detta college. Går in och ser ett stort skrivbord och vi går förbi och går in i ett rum med alla andra. Kollar upp och får syn på 6 kinser. (informationen stämmer om att alla var kineser) Va? Vad är detta. Viskar till brett att alla är kinser och får ett gott skratt. Vi har ett bra internt skämt. Kommer in en amerikanare, fick veta att han var helryss senare. När jag stått i rummet ett tag så börjar jag räkna kinseser.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 kinser med fioler. Räknar sen ut på mobilen att de var 77 % kinser i rummet.

De roligaste med allt var att en av dem bara helt plötsligt sa : Har någon märkt att de bara är kinser här?

Min mobil kostade 35 kr och har facebook. min Svenska mobil som kostade dryga 2 tusen har inte de. Så tog tillfället i akt att skriva.

Har en uppsatts att skriva till tisdag. Ska skriva den på svenska och se vad han säger. Ska dock skriva en på engelska också så jag har en plan B om han inte godtar den. Ämnet heter historia genom film och vi får papper att fylla i. Enkelt när han säger de flesta svaren och vi hjälper varandra på de andra. Eller de hjälper mig.

Älskar att jag har min dator igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Det är nog lika att lägga fram den på engelska

2010-09-20 @ 07:18:34
Postat av: Pappa Sture

Eller på kinesiska??

2010-09-20 @ 08:11:27
Postat av: Kompis Erica

Nä svenska låter fint tycket jag!



77%, inte nådigt. Då kanske jag äntligen fått räknas till gruppen "över medellängd" i ett rum.

2010-09-20 @ 13:05:04
URL: http://annuettbloggoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0