heyheyhey

Ska doma min forsta match po lordag. Uppgraderades till F15 och p15 direkt. Underbart.

Skolan ar underbar. Fortom 1 klass.  (som jag dominerar i) Public speaking. Min larare ar so bra men dolig po samma gong. Ingen spelforstoelse. Hon har varit i Tyskland och de ar hennes forsvar varje gong jag sager att de inte ar so i Sverige. MEN HON VET FOR HON HAR VARIT I TYSKLAND!!!! Allt ar samma i tyskland och sverige. Varje gong jag pratar med henne. (sager emot) so borjar hon med det. Nar jag sager att de inte ar som hon sager so blir hon arg. Klarar inte av det.

Jag har ju spanish 1 i hogstadiet. De gor i 7an. Kanner nastan allas storebroder. En unge hade sagt. DE kom in ett monster po spanskan idag. Ar jag verkligen so ful?

Tranar fortfarande allt for mycket men de blir nice om 2 monader nar jag ar klar med footballen!

Jag var po gym idag. Gym ar svensk idrott. De ar so doliga... Svort att forklara utan att vara taskig. Ingen kunde traffa en tannisboll med ett racket. Sog skolans basta tennisgrabb. Ska utmana honom po nogra rundor. Han sog inte so fantastisk ut.


Mina smeknamn ar :
Tom
Toumas
Sweden
switzerland
Big guy
Big boy
bro
duude


Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Inte ful Tomas, förmodligen bara osedvanligt stor för att gå i 7:an med dessa smågrabbar.

2010-09-15 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0