Glad

Ska borja med att skriva :

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Så underbart att jag kan använda äåö igen. Det betyder att jag har fått min dator tillbaka från texas!

Fredag, en bra dag for att faila ett test angående amerikanska kartan. 50 stater. Prickade in 15!!!! Tränade inte extremt mycket och har 2 veckor på mig att gottgora det. Kan alltså göra om det 10 gånger och den 8e gången räknas om jag får bäst betyg på den. Genialiskt.

Döma fotboll imårn. Kommer bli roligt eftersom de inte har samma regler som oss. Alla i världen har samma regler men de ar lite efter i USA. Som min Law and justice lärare säger. Amerika är 20 år bakom Europa och han tog Sverige som exempel när han sa det. Jag kan inte göra annat än att hålla med honom.

Har beställt lite grejer från sverige :

CHOKLAD. 3 stycken stora
Kläder som jag missade
Domargrejer.
LÖSVIKTSGODIS
Och massa mer säkert.

Har hittat någon i varje klass nästan som hjälper mig med arbetet. Riktigt skönt när en gjorde så mycket så jag slapp hemläxa. Jaddå

Mer skype åt folket nu när jag har dator. De suger ännu att klockan är 12, halv 1 när jag kommer hem från football. Sånt är livet. Eller ska jag skriva sont ar livet.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Seterra. Ladda ner programmet och öva. På en timme så kan du alla delstater

2010-09-18 @ 10:38:45
Postat av: Pontan

Jag har inte hört något på wall street ang "Snurrebilen AB"



Jag blir besviken Tomas när du inte levererar en expansion i staterna! USA är, och har varit redo för ett överväldigande övertagande av den svarta marknadens kunder. Det gäller bara att få dom på kroken, jag föreslår att du blandar ner ca: 20liter lös-snus i skolmaten i en vecka. Dom följande dagarna måste du dock vara på hugget, sälj sälj sälj! Ser jag en ökning av vinsten så kan jag investera i bolaget, men den ökningen ska skilja sig markant från din senaste kvartals-rapport!



Mvh PP

2010-09-18 @ 23:00:00
Postat av: Britt

Hej! en till PA person! nice :) Sjalv bor jag i Erie, PA..Vilken organisation aker du med? Du verkar ha det grymt dar borta. Lankar du till andra utbytesstudenter? tankte om vi kunde gora det. hor av dig :)

2010-09-19 @ 23:52:09
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0