börjar bli kallt på morgonen.

De börjar bli riktigt kallt på morgonen. ÅKER ÄNDÅ i t-shirt eftersom de blir 40 grader på dagen. Ganska jobbigt när de går från 7 grader till 40.

Läraren bad oss utbytesstudenter stanna efter sista klassen. Vi stannade och hon förklarade med ord och tecken. Hon tror att jag inte kan prata alls. Typ boll så gör hon runda rörelser tex.

Sen så säger hon att hon ska hjälpa tjejerna eftersom de inte är så duktiga på engelska. Sen pekar hon på mig och säger. Du kan engelska, du måste bara plugga mer. Kan alltså inte säga att jag är svensk mer.. Tungt

Jag fick en glad start på kvällen igår när en annan utbytesstudent skrev på sin blogg såhär :

"Det är en uppgift få klarar av, men jag har sett otroliga resultat. En som lyckats är: http://toam.blogg.se/ han är en lustig norrlänning jag stötte på när svenska armén med utbytesstudenter invarderade de amerikanska fortet de kallar ambassad.
Han min förebild när det gäller att få vardagliga saker att verka lustiga, först trodde jag allting satt i hans norrländska dialekt(den hjälper verkligen), men då han bevisat att han även kan få en på gott humör genom skrift så tar jag tillbaka allting jag sagt o tänkt. Kolla hans blogg, är ni på rätt humör kommer han garanterat få er att skratta flertal gånger."

Alltid kul att höra :) Tack Erik

Ska ge lite bakrundsinfo. Sista veckan i skolan (tror jag) så far de flesta på senior week och hyr ett hus vid stranden. Det är en stor grej för alla seniors och en tradition för all del.

I alla fall så ställde sig en snubbe upp i matsalen och skrek rätt över den, " Hey danny, du kommer med oss på senior week va? Vi har fetaste huset och så helvetes mycket weed!!!!" Alla lärare hörde de men ingen brydde sig.

Vi har några klassiker i matsalen. De är KAOS!!!!!!

Vi har killen som går runt och kollar på alla. Säger inte något
Vi har tjejen som sjunger hela tiden.
Vi har Weedbordet där de snackar weed och de flesta är ännu höga efter igår.
Vi har alholistbordet där vi har 3 tjejer som är bakis på skolan. Trodde inte på dem jag sitter med förän jag upplevde de på riktigt. Fulla varje dag. Synd om dem. Ingen av dem går till college men de är starkt jobbat att de är i skolan om vi ska hitta något posetivt
Vi har Matsmcharbordet där de går runt och dunkar i brickan på folk så maten flyger. Ingen har gett sig på min mat än och de gör de rätt i

Och vi har den viktigaste kvar. Killen som lägger 3or över bordet i tunnan. Den killen är jag. Får klartecken av grabbarna att ingen kollar och den sitter 8/10 gånger.

Janne, programmet är nedladdat och jag ska köra igång min träning.
Tack för tipset

Ser att Luleå krossar allt. Känns skönt i lulehjärtat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kastar du i tunnan

2010-09-22 @ 14:05:14
Postat av: Markus F!

BRO!? Lär ju inte bli mycket hockey för min del iår.. har ju ingen toam att skrika med!

2010-09-22 @ 19:19:12
Postat av: Jan Aronson

Din kompis Erik verkar vara en klok person

2010-09-22 @ 20:26:12
Postat av: FELICIA SVARAR!

Oh yea.

2010-09-23 @ 02:54:55
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Huliganeken!

Bra att du styr upp staterna! Livet leker fan om man håller på Luleå nu: 13/15 möjliga poäng och seger över lillebror Skellefteå! Fortsätter det så här blir det guld! ;)



// Serieledarna!

2010-09-26 @ 21:49:41
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0