yo

Har börjat använda "yo" mer. De är som "hurru" eller "du där" Eller när någon frågar. Tomas? Yo haha Nyss ätit middag och de serverades äppelmos igen. LYCKA! Sitter dock och trycker godis så fort jag kan för att rädda kaggen. Skolan var inte så extremt rolig idag. Mycket att göra och lite tid. Kommer hem 7, halv 7 varje dag och har då 2-3 timmar på mig att plugga. Blir alltid 1 timme och de är 5 timmar för lite. Björn, Du är experten på chips!?! Hade jag bett madre, padre skicka chips så hade du fått välja ut. (självklart med dirre) Inläggen blir mindre å mindre. Blir snart att sluta football så jag hinner med att blogga. YO

Kommentarer
Postat av: amanda

tomas , kan du inte lägga in bilder också ? :D

2010-10-05 @ 16:36:41
URL: http://amandaliikamaa.webblogg.se/
Postat av: Oskar Karlsson

Hej Tomas!



Låter som att du har det väldigt stressigt med skolan och allt annat nu. Hoppas verkligen du ser till så att företaget inte blir lidande pga detta.



Må affärerna blomstra och snurrebilen fortsätta rulla!



Hälsningar

Oskar Karlsson

2010-10-07 @ 00:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0