that's so funny

Om någon säger något riktigt roligt så förväntar man sig att folk ska skratta rejält och mycket, inte säga : "That's so funny" De kan ju inte vara så roligt om man säger sådär... Eller är de bara ett svenskt fenomen att skratta när de är roligt istället för att säga att de är roligt??

På study hall (en lektion där man snackar om skvaller och weed. Ganska intressant faktiskt. Får mycket information på 41 minuter!

Har bara study hall varannan dag, när jag inte har de så har jag GYM (idrott) Vi lirar landhockey fast inomhus. Jag kan ju inte ljuga för er. Jag köttar som aldrig förr. Dock suger de på andra sätt eftersom jag blir svettig som alla andra.. Då funkar de så att man tvättar nyllet i handfatet, tar upp deon och kör en raggar-dusch! Sen så tar man på sig samma jeans å tröja.. De har ju hänt att man känner sig äcklig efter..


När vi ändå pratar om study hall. En dam kom fram till oss grabbar och frågade oss om vi hade key cards att låna henne, vi stod i dörren som ledde till skolan.. Hon tänkte låna kortet, gå runt till huvudingången och öppna dörren... De är lika smart att knacka på dörren hemma hos sig själv, någon öppnar och fråga om den personen kan öppna bakdörren för att jag ska kunna komma in. De är tillåmed svårt att ge ett lika dumt exempel..

Sånt här har slutat överraska mig
Amen

Kommentarer
Postat av: bruden

that's so funny!

2010-10-26 @ 11:06:44
Postat av: Ben

tjejer tenderar att köra den där "that's sooo funny!" när dom inte hänger med i skämtet.. haha

2010-10-26 @ 11:19:44
Postat av: Toam

So sant benne, de hander allt for ofta. Man ser hur riktigt vilsna de ar

2010-10-26 @ 15:00:50
Postat av: thats so funny

2010-10-26 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0