single ladies under the sun

Vi har en grej i skolan som kallas powerpuff, Tjejerna lirar football och grabbarna cheerleadar! Vi grabbar valde ut de snyggaste i skolan och bildade ett lag.

Vi döpte laget till Single ladies under the sun, kan någon listig lista ut vad detta kodnamn betyder? En stolpe i grabbgruppen berättade för dem så går inte med på namnet nåmer. Får man något förlag?

Fredag, Vi drog på ett köpcentrum. Känner mig som en ica-anhängare faktiskt. De var sjukt mycket emos där. Sjukt mycke..De är faktiskt riktigt trevliga å roliga. Man tänker ofta, vilka idioter. Men när man snackar med dem så förstår man att de inte är så dumma faktiskt. Sjukt skumma men rolig humor, räcker för mig =)

Eftersom jag är i usa och på ett köpcentra så drog vi på donken. (eller jag gjorde de och tvingade de andra att hänga med) Beställde 1an vilket är en big mac av 2 lågutbiladade damer. Väntar på min big mac, den kommer av chefen (han som kollar all mat innan den skickas ut) Tar min påse och min spelförståelse säger DIREKT att påsen är för lätt. Går vidare till bordet och öppnar, min spelförståelse har gjort de igen. Ingen dricka i påsen. Går tillbaka till damerna och chefen och säger att jag inte har en dricka. Han frågar mig vem som tog beställningen. Jag står som ett frågetecken eftersom jag inte kommer ihåg. En av damerna steppar upp och säger förlåt, hon ser riktigt ledsen ut, de gör mig förvånad. Chefen börjar skrika som ett djur på henne för detta "misstag" (De är ändå han som ska godkänna all mat) De gör mig mer förvånad och jag ser ännu mer ut som ett frågetecken. Sen de bästa är att han ger mig ca 1 dollar i mynt. Va i hela.. Går därifrån med min dricka å pengarna. Aldrig varit så chockad inom mat sen gurra nordström sänkte ett äpple på 2 tuggor.

Säger som killen som startade mc donalds. "Ingen big deal". Tydligen...


Kommentarer
Postat av: S............ara

HAHAHAH, precis!

efter solen kommer en fet högerkrok med riktigt jävla blod!

2010-10-17 @ 17:23:39
URL: http://ssaarak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0