Paketet har kommit

De stämmer. Öppnade paketet och fick se detta till min stora förvåning :

Beställde 3 stora men fick 2 stora och 3 små! Redan smackat i mig 1 liten =)

Beställde 3 stora men fick 2 stora och 3 små! Har tryckt 1 liten (10 sekunder) Lite besviken på smågodiset.. Trodde min mor och far kände mig bättre ;)


Fet va? Jag pratade med madre om att de inte gick att hitta en fluga i new york! Så kommer en Svinfet fluga på posten. Inte illa. Väldigt oväntat



Knäckebröd. Alltid gott på en lördagmorgon så ska göra mig ett par bra mackor innan matchen




Sist men inte minst. Kalles Kaviar! Hört att jag är lik kalle men håller inte med på alla håll och kanter.

Sen fick jag en massa grejer som domartröjor, fillingar, sockor. Allt möjligt. DE ända ni glömde var att skicka ett brev till mig om hur mycket ni saknar mig =)

Var inne och kollade och de är fortfarande folk som läser min blogg! Kul, gör de lättare att skriva

Ska avsluta detta inlägg med att visa en sjuk man jag träffat här i usa. ladies and gentlemen, here is FRAAAANK




Kommentarer
Postat av: Anonym

mera frank tack!!!

2010-10-02 @ 15:49:56
Postat av: lovisa

inte dåligt med gotta;9

2010-10-02 @ 16:32:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: bjq

sjuk orutti av dig att inte låta mig fixa godiset. Äre ngt jag kan så äre godis!

2010-10-04 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0