Ovanlig klädsel

Slängde på mig mina nya kläder med svenskt påbrå från dressman som jag byggde hela klädstilen ifrån, min värdmamma fixade flugan och jag var redo för den sjukaste skoldagen i mitt liv.

Jag får alltid många blickar i korridoren av småtjejer och blyga grabbar men idag var de EXTREMT. Första snubben jag träffade. duude, tjejerna kommer älska dig (han sa inte de men de han sa är för grovt för denna blogg) nästa grabb jag träffade lirar i football-laget. "what a fuck are you wearing....But i like it" tyvärr så måste jag skriva ut de han sa när jag citerar, annars bryter jag mot svenska-lagarna... Ja, de var så hela dagen. De coola grabbarna frågade vad jag höll på med men när de fick tänka över saken 10 sekunder förstod de hur stort geni jag var och började hylla mig istället.

Hemklassrummet, läraren skrattar åt mig, går in på herrarnas, en lärare vänder sig om och blir så chockad så han nästan tappar kaffet. De har nog aldrig sett någon klä sig som jag gjorde idag. Väldigt roligt var de och jag fått en dag. (Dress like tomas day)

Några var såklart roliga."förlorade du ett bett eller?" Den var bra 1 gång.. Kanske 2 gånger.

Hängslen, fluga, conversen och "finbyxor" Får inte glömma fejkbrillorna jag körde i vitt! De var upplagt för win, de hade varit win win om inte hängslena drog upp mina finbyxor i stjärten. Man kan inte få allt..

En sak med amerikanska skolsystemet som jag älskar är att om man inte hinner göra klart på ett prov får man göra klart nästa dag. De räddade mig igår, trodde jag kunde hela provet men missade en massa. Pluggade hela dagen igår och idag gjorde jag klart provet. Allt de jag hade gjort innan var rätt eftersom hon rättar de man gjort. Hon kan inte ha varit seriös när hon rättade eftersom jag fick rätt på allt och gissade på mycket =) Vad kan man säga, rutin


Gjorde en intervju om min vistelse här i usa, försökte få med denna, tror inte jag lyckades dock. Får se om ni fattar den! Usa är lite som pajala, många gruvor att spränga. (de har nyss hittat en massa sprängningsbara saker i pajalatrakten) Ni hittar detta i en tidning nära dig.


Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Filmen "New Hope for split arses" snart i en butik nära dig.

2010-10-28 @ 20:43:39
Postat av: 36

vi måste ju få se en bild på "dress like tomas day";D

2010-10-29 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0