Naken men ändå inte

Just hemkommen från DEN VÄRSTA TRÄNINGEN I MITT LIV. Är så trött så jag vill bara lägga mig ner på golvet och sova. De spelar absolut ingen roll att de borrar utanför mitt rum. (De gör faktiskt de) Men de spelar ingen roll för en gammal tjuvsovare som jag är.

Finns mycket att göra i skolan. Sprutar prov, skönt att lärarna säger 3 dagar innan provet att man har prov. De är så de funkar tydligen. I sverige så vet man ju 2 månader innan.

Efter träningen igår så hade jag inga shorts och jag var tvungen att lämna in matchgrejerna. Hade kallingar och min girdle( Värmebyxor) Men de är genomskinliga vilket gör allt fantastiskt roligt för amerikanarna. Jag är inte så skygg av mig. I alla fall inte så mycket som amerikanarna. ÄR de därför vi aldrig duschar efter träningarna eller idrotten? De skulle nog få en bra chock om de såg vad som föregås i svenska omklädningsrum och dö om de gick in i ett hockey omklädningsrum.. I alla fall så gick jag till bilen med min girdle och t-shirt. Samtidigt glider volleybolllaget in på parkeringen. LYCKA.. De stirrade ganska bra och de flesta fnissade och pekade. Vad kan jag säga. 100 % Svenskt hockeyarsle.

Har också blivit svenskalärare! Träffade en dam som kunde skriva på svenska men inte var så duktig på att prata. Hon har lärt sig själv, vet inte hur hon lyckades men..

Jan, de använder sig av google translate. Hoppas de slutar läsa =)

Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Det kommer att skrivas böcker om din vistelse i USA. Kanske film också. Undra vad titeln skulle bli? New Hope for big arses!

2010-10-13 @ 22:42:40
Postat av: Bohnsack

Toam, reppar du något för svensk musik där borta? Lägg in lite goda ord för movits, zacke m.m.! :)

2010-10-14 @ 22:45:30
URL: http://sophomores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0