ljuger vågen?

Var tvungen att väga mig eftersom jag kände mig så smal och liten, sist jag vägde mig för att få mitt spelintyg (för att få lira high school football) så vägde jag 88. Ställde mig på vågen för att kolla om jag vägde 70. FEL, 95 kg stod vågen på..

Har redan vägt man 1 gång (100,1 kg) De är en lång historia men jag ska göra den kort. Jag ställde mig på vågen för länge sen och den var på 92 eller något (riktigt mycket på den tiden) Fick en uppenbarelse. Fan, jag kan komma upp 100, de är inte omöjligt. Självklart intalade jag mig själv att jag skulle väga man innan jag gick ner igen. Jag började äta 8 chokladbollar om dagen från fiket och 1 riktigt bra macka från fiket på örnen. (riktigt besviken att de blivit mindre och dyrare) Jag har fått information att de höjt priset eftersom att folk inte köper deras mackor. Gissa varför hoho. De gick riktigt söligt att gå upp.. Blev besviken så jag började äta mer och träna mindre. Märkte att jag gick ner 0.5 kg varje gång jag gick från skolan till bussen, de var hemskt.. En sista utväg hade varit att alexander hade fixat mig en rullstol och skjutsat runt mig.

De var en dyr månad(er) MEN en dag ställde jag mig på vågen.. 100,1 jag vägde inte om mig eftersom jag var rädd att den skulle visa 99.9!

Detta är inte omöjligt, fast ska gå andra vägen denna gång. Genom träning!

Blir kul att kolla om jag fixar de, ska göra de för alla som stöttat mig och gett mig mat, godis och chips
Ni vet vilka ni är.

De var något jag skulle skriva. Äh, nästa gång. Eller jag kom på, måste plugga, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0