Leka en lek? Finn 3 fel

Jag ska börja bra med att leka en lek. Alla har väl kört finn 3 fel?


Ja, finn 3 fel! 2 är ganska uppenbara



Igår hade jag senior night på footballen! Alla Seniors gick in med sina föräldrar, jag gick med en tjej.. Sen gav alla en ros till sina mammor, jag hade ingen mamma att ge rosen till.

Nog om de. På tal om rosor, satan vad de bränner av den nya deodoranten jag köpt. Old spice, inget att rekomendera faktiskt.


Ska göra en manne lägga upp mina kläder jag inhandlar, dock ska jag inte
1, ta bilden i spegeln
2, ta bilden med mobilen
3, vara sjukt nöjd på bilden ;)

Här kommer den:


Feta hängslen, flugan och en bra skjorta!

Föresten, ännu pingismästare i huset!

16-0 brett
3-1 Barbs "pingismästarpolare"

Nu fick ni bilder
wzaapp

Kommentarer
Postat av: John Sundkvist

haha, tungt matchlinne det där! och aronson med två stycken A:n fick det att låta ännu mera berserk-aktigt!

2010-10-25 @ 00:04:39
Postat av: Eken

1. Det är ju människan som gör kläderna snygga, därav fota i spegeln

2. Man tar det man har

3. Antagligen måste man vara nöjd nån gång, kan inte vara sur hela tiden ;)

2010-11-04 @ 01:52:30
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0