kass dag

Idag har varit en kass dag. Finns mycket som inte stämde idag. Var på en miljösak, fattade inte varför jag var där men jag har tydligen skrivit på en massa papper som säger att jag måste vara med på sånt. medelåldern låg på 70 bast, alla var kakbakare såg man =) Allt såg snälla ut och hade säkert 5 barnbarn som de bakar åt varje dag.

Vissa personer är ju fantastiska... När man sitter där och lyssnar på när folk talar. Märker att talarna inte är så duktigt och inte pratar så högt.. En fet gubbe baki oss (vi sitter ganska långt bak) skriker: Vi hör inte här baki! Han sa så 3 gånger.
1: om du har dålig hörsel, varför sätta sig längst bak
2: Varför inte sätta sig närmare när man märker att man inte hör så bra
3: skaffa hörselapparat
4: Sluta klaga gubbe och gör något åt de

Han gick fram till talarna och klagade sen, jag ville gå fram till gubben och fråga om han var från månen men gjorde de inte.

På resan till phillie så blev tåget försenat så de kom en minibuss. Jag, en asiat, en snubbe och 3 äldre svarta kvinnor. De var fantastiskt roliga, de var som i filmerna. Drev med alla och hade riktigt kul. Lätt bästa bussresan till ett tåg i mitt liv!

De var alltså jag, Mengling Tang, Khan linh nhat pham och Phuong Tran som var i phillie idag.  De är överallt, men jag gillar dem =) Citerar en kines på facebook som jag såg här om dagen. "alla behöver en liten asiat i sitt liv" Han har rätt, så rätt!

Måste sluta driva med amerikanarna nu när De har börjat läsa min blogg

Och mamma lilla, alla har samma regler i hela världen. I alla fall på offside

Go LHF!




Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Låter som en ganska OK dag tycker jag. En dag i Phillie är exakt vad jag önskar just nu. Vaddå! Kör de översättningsprogram Sv/En, för du översätter väl inte?

2010-10-11 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0