GET NASTY!

GET ANGRY, GET NASTY! WHACK SOMEBODY, de är orden man får höra på träniningarna. Kanske därför jag har slutat räkna mina blåmärken. Slutade vid 420! Nu är de bara 1 månad kvar prick, vilket restulterar i 120 timmar träning!

De är alltså inget skämt. 120 timmar.. Nog om de.

Skolan går bra nu akademiskt. Polare finns de gott om, roligt nu när de "Mindre, yngre" kidsen vågar kolla mig i ögonen eftersom jag hälsar på deras polare! De är så tråkigt, de flesta borrar (kollar ner i backen) Försöker snacka med kidsen som inte är så "populära". De som kanske har svårt att snacka eller bara är osäkra. Hatar att se folk gå ensamma eller sitta vid lunchen ensamma. De händer allt för ofta här i usa. Allt är baserat på om du är populär eller inte... Älskar att en liten sak som en hälsning kan göra en person så lycklig. Ska absolut inte sluta.

Får många blickar av folk när man går i korridoren med en tjej. Kan snacka om vädret eller vad som helst. Igår snackade jag med en tjej-kompis och efter de kom 3...3 STYCKEN fram till mig och frågade : Är de något mellan dig och...? Antingen är man kär eller så känner man inte personen verkar de som.

WAWA äter jag på när värdpappan inte har tid att göra mat åt mig, eller öppna äppelmosburken ;) Uppskattar de. De kan lägga på allt från lite ost, ganska mycket ost eller EXTREMT MYCKET OST till mer ost än mackan klarar av.

Man kan få 120 % på vissa ämnen, älskar extra credit (ass saver i mitt fall)

Marabou:na är slut. Tryckte 200g när jag satt här och skrev detta inlägg. Ska gråta lite innan jag sover.

Ska sluta med att säga att jag spikade testet idag, Ligit

MR T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Its "legit", not "ligit" lol

2010-10-07 @ 06:07:26
Postat av: Anonym

yo, try speaking Swedish and see how easy that is you uptight fucking ingrate.

2010-10-07 @ 13:08:12
Postat av: 36

420> är faktiskt inte helt okej, inte ens för en hårding! ;)

2010-10-07 @ 18:30:19
Postat av: Jan Aronson

Härligt att du vågar bryta mönstren, framförallt de som kränker andra. Vi imponeras!

Janne och Christina

2010-10-07 @ 22:11:52
Postat av: Helena

Du är en fin människa Tomas!

2010-10-08 @ 22:59:19
Postat av: "Grabbarna"

Tänkte bara säga att du är grym toamen!!

2010-10-16 @ 01:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0