frågor??

Har inget viktigt att skriva idag förutom att jag har stört mycket prov, läxor som jag borde göra.

Ska svara på vän Erik Bohnsacks fråga om jag reppar svensk musik i usa. Självklart gör jag de. Har presenterat Movits, promoe, looptroop, och lite techno.

De älskade movits! what's this? so catchy! Lät de. Ingen skräll alltså.

De gillar också rappen jag bjudit på.

Technon jag bjudit på har varit lyckad. De har ju basshunter och de diggar honom väldigt mycket, skrämmande mycket.

Vi har en gymskiva som vi lyssnar på när vi idrottar. Av 10 spår så hittar man minst 2 av våran svenska vän Basshunter.

Svarat på en fråga nu!! Ni kan ju fråga mig om något ni undrar över eller vill veta. Allt från hur mycket ost de lägger på till när jag ska klippa mig nästa gång. Kommer dock inte svara på allt. De ska vara möjligt för mig att svara. (inge matte)

Kommentarer
Postat av: Shrek

skype sen?

2010-10-15 @ 09:54:16
Postat av: jessica landberg

Tjenare Toam! Hoppas du har det störtbra där borta. Jag följer bloggen dagligen, jag tycker hela äventyret du nu styrt upp är ruggigt intressant. :)

2010-10-15 @ 16:18:40
URL: http://ljessickas.blogg.se/
Postat av: Rosie

Tjenare Thomas, läser din blogg lite sporadiskt men måste erkänna ett jag får mig både ett och två skratt. Du verkar ha det toppen. Gillar din stil :)



Hälsningar från din mammas kusin Rose-Marie

2010-10-15 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0