föräldrar...

De finns föräldrar som tror att de kan reglerna.. De finns ledare som påstår att de kan reglerna... Tex idag, offside är en ganska svår regel.. de finns flera grejer som spelar roll, speciellt när man kommer från offside. Han hävdade att de inte var offside och att han spelat fotboll i 30 år. DE SPELAR INGEN ROLL OM DU SPELAT FOTBOLL I 4000 ÅR OM DU INTE KAN REGELN. Ville jag säga, men han gick iväg och sa "jag ville bara ge dig konstruktiv kritik" jahaaadå


Sen så blåste jag frispark eftersom de sparkade hejvillt på varandras ben... En liten tjej frågade mig varför jag blåste frispark. Jag sa snällt, för att du missade bollen och träffade hennes ben istället. Hon blev helt tom och sa, "Men de var ju inte meningen"

En annan klassiker är, " men jag missade ju bollen" Man blir nästan glad för personen erkänner ju! De har verkligen INGEN koll på något. Varken föräldrarna eller tränarna kan reglerna (riktiga reglerna) Får bita mig i tungan allt för ofta.


Vars är isoleringen? vars är värmen i husen? Varför är de varmare utomhus än inomhus när jag vaknar upp? Har börjat sova med kläderna på. De är ganska mysigt faktiskt

Blev geniförklarad i förrgår! Vi hade ett test om man är sanningsenlig, de handlade om brott och hur man reagerade i vissa situationer. Ska inte säga vad jag skrev för de vara ganska dåligt ;) "personen som skrev detta är ett geni" Man ville säga, de var jag men de var anonymt! =)

imårn ska jag till phillie! Tar med mig kameran så jag kan bjuda på lite bilder sen =) Kanske inte världens roligaste inlägg men De är alltid nå! Nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Erbjud dom en kurs i fotbollsregler, du kan kanske göra det som ett projekt i kursen public speaking.

Det är svårt vad som är rätt eller fel, de har en annan tradion bara, och tolkar därför reglerna annorlunda.

2010-10-10 @ 08:11:52
Postat av: Janne

Alltid lika kul att läsa. Skippa prestationsångesten och skriv bara. Varje inlägg blir hur som helst en fantastisk skildring av din del av USA.

2010-10-10 @ 11:44:35
Postat av: Ben

Det är bra toam, visa dom var skåpet ska stå!

2010-10-10 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0