En mästare på att klä ut sig! (20 min att läsa inlägget)

En massa sjuka grejer har hänt idag... Kan börja med att de var halloween kostym-tävling i skolan. Nörden som en tjej trodde att jag var hade nog tagit hem detta men de var försent. Ny dag, nu utmaning!!! hm, vad är jag känd för här i skolan? Snygg, rolig, underbar? Njaaaaaa.. Mest för att jag är Svensk. Sagt och gjort!



Inte världens sötaste bild på mig men man kan inte få allt.

I denna tävling i matsalen så gick vi upp.. Först var vi 10 pers som tävlade, publiken (de i matsalen) fick hejja på den som de tyckte om. Sen blev vi 3, jag kom på 2a plats. Mycket glad över de eftersom jag fick 15 dollar på ett ställe likt ica!

Vill bara visa er hur de ser ut efter en träning i football. Jag var så glad eftersom mina blåmärken hade gått bort under lördag, söndagen!! Måndag, träning och tackling drill. De går ut på att en springer med bollen och den andra ska sänka honom. Vi har fått 5 killar i laget hjärnskakning efter våra fantastiska tacklingsövningar. Jag har dock klarat mig bra. fick dock några smällar och sen spelade vi.. Slutade såhär


Först måste jag säga att jag skäms över mig själv att jag står vid en spegel med en systemkamera.. Trodde aldrig att jag skulle sjunka så lågt, har lovat mig själv att aldrig göra de. Mycket förändras här i usa. De kommer dröja innan nästa...

De ser inte så farligt ut men de där var efter 1 dag, tänk er 5 dagar. De sprutar blåmärken. De enda jag finner bra med dessa "skador" är att man blir hård både psykiskt och fysiskt. Man skakar av sig dem och krigar på. De känns inte farligt mycket. Hade problem med de i början vill jag lova haha

Igår var en kass dag på om man ser på pluggandet! Kom hem halv 7 och skrev en essay i engelskan. 1 sida(som de ville ha) gick snabbt och vad nöjd med resultatet, snackade dock med kompisar samtidigt som gjorde  de svårare.. Sen packade jag mina saker, resväskan å allt och de tog sin tid. Kommer till pappan, äter en bra middag, pizza! 2 dagar i stäck, eller 3 dagar med skräpmat ;) Slog mig ner vid datorn, hittade en dam att chatta med. En hejare på chatta faktiskt! De gjorde att jag inte skrev min andra essay och läste på till mitt map quiz jag skulle ha dagen efter. Klockan blir 12 och jag är löjligt sliten, får min andra snilleblixt, de finns pepsi i kylen. Jag grabbar en pepsi och slår mig i ner i sängen.. Skriver, ordbajsar som aldrig förr, snor en massa quotes, (vet inte de svenska ordet just nu) från internet. Får ihop en bra sida om denna film! Och jag kollar på kartan jag ska kunna till imårn (idag) pepsin har slutat verka och jag somnar med lampan tänd och datorn i mitt knä, en bra natt =)

Pluggade på kartan hela dagen i skolan, 20/25, 80 % är jag nöjd över! Efter all kaos så är skoldagen slut, dock är dagens kaos slut.

Matchdaxxx! Ska skriva detta kort eftersom jag vet att många tycker illa när de blir för långt, har svårt att hålla dem nere när jag är på G! Våran QB (quarterback) i laget blir förbannad eftersom han inte får som han vill, tränaren bänkar honom och hans pappa kommer ner till bänken och börjar skrika, "fucking losers, you're to good for this fucking team" Aldrig hört en så gammal man säga the F word så många gånger på så kort tid. 2 Vakter kommer dit och kaoset är totalt. Allt slutar med att våran QB slutar i laget, ÄR DE NU MAN SKA STEPPA UPP?

Måste avsluta bra med en bild!


Eric, värdbrorn i familjen är i college, nu vet jag hur han fick pengarna att betala kostnadena!

imårn ska jag på en halloweensak, kmr bli ett bra inlägg
Take care



Kommentarer
Postat av: Jan Aronson

Du ser väl till att ha rent mjöl i påsen Tomas. Rätt tveksamt att sno texter på nätet! Jag vill inte veta...

2010-10-31 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0