Dax för max?

Igår kom jag på flera sätt för mamma och pappa hemma i sverige att få mig att äta frukost. Inte ätit många gånger frukost beroende på tidsbrist å slöhet. (tänk över detta)

Några sätt:
Alltid ha brödrosten framme och kontakten inne dygnet runt (lockar en alltid till att äta)
Ha smöret framme i en bytta. (de smälter då inte i usa)
Köp gott bröd
Ha osten skivad. (största problemet för de tar mest tid att sätta fram osten och börja skiva) Här finns de inga osthhyvlar och därför har de osten skivad och ready to go.

Så här ser de ut när man chattar med en Amerikan. De är lite som de är.

"hahaha yeah lol i mean i have seen you around school and i have some freinds who know u so i decided to add u lol"

meningen med lol tappar sig mening ganska snabbt.

Igår så hade jag riktigt mycket att göra i skolväg. Gjorde alla bortförklaringar för mig själv innan jag började plugga, de är sant! Jag hittar på anledningar för att slippa plugga.. Hemskt.. Jag borstade tänderna, tvättade nyllet och gjorde mig klar för sängen, jag packade football-väskan och tog fram kläderna jag skulle ha imårn. De har gått över styr när jag börjar hitta på saker för mig själv. Okey om jag hittar på saker inför mamma och pappa men inte för mig själv.. Tog tag i det klockan 00.00, började skriva på min rapport i public speaking om spaniens communication, jag vet inte hur de stavas på svenska så de blir engelska. 1 sida.. 2..3.4,6 SIDOR matade jag ut. Och allt måste make sense som de säger. De är inte lätt att bajsa ut  6 sidor med saker som stämmer på 3 timmar. Riktigt nöjd över mig själv.

Tog några småpauser och gick ner och la mig i hundens bedd med hunden haha. Jag saknar verkligen nestor och när jag var liten nog att ligga bredvid honom, varken om han ville eller inte.


En fråga som är väldigt disskuterad är: Går de att köpa kärlek? Jan och Christina har då lyckats. Tack för chokladen! Skönt att ni skickade "prioritaire" 1:a klassbrev. De bevisar hur viktigt de är med chocklad för mig.


Om någon vill köpa mer kärlek så finns den möjligheten nu. Ni skickar till:

Tomas Aronson C/O Wachtendorf 817 Breckinridge Court New Hope PA 189383 USA

Möjligheten finns, bestäm dig bara ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Hur smakar amerikansk choklad.

2010-10-19 @ 22:42:01
Postat av: Tomas

Orm

2010-10-20 @ 03:27:37
Postat av: toab

oj oj oj

2010-10-20 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0