Vilken dag.. I am a champion..

En av de bättre dagarna. Grät lite, men de var för en bra sak.. Vars ska jag börja?? Halvdag i skolan, 3 prov och 2 gick bra, en rolig sak var när alla elever i klassen law and justice började klaga på att alla skulle faila provet.. Läraren tänker lite och säger, om ni vill så får ni använda era anteckningar mot ett avdrag på 10 % Aldrig gjort ett enklare val, tog fram anteckningarna och räddade dagen! får 90 % på provet istället för 40% Ganska genialisk lärare. Tacka Amerika vettja. Skulle aldrig hända i Sverige

Homecoming! Fick vara kapten för laget vilket var riktigt stort, en av de 5 kaptenerna. Var väldigt glad över de. Bara en upplevelse bara de! Sen så ska jag inte snacka upp mig. Jag är ingen genialisk fotbollsspelare. Grabbarna som lirat i några år konkurrerar ut mig. I alla fall så fick jag lira i slutet på sista matchen. De sista 5 "spelen" Vet inte hur jag ska formulera mig bättre. 4 spel går bra, jag gör lite penetration (slår min kille som ska blocka mig) men kommer inte till spelaren med bollen.

Sista spelet för matchen, tänker nu eller aldrig, de vore jävligt kul om jag lyckades ta killen med bollen inför hela skolan. Killen som snapar bollen (till QB) går alltid på samma Snap count.dvs, blue 5, blue 5, hut och sen ger bollen till QB. Så jag synade de och de är sista spelet för mig som senior i football i mitt liv.... Jag chansar och chansar rätt, slår min kille som ska blocka mig och QB:n hinner inte slänga ifrån sig bollen och jag gör en Quaterback sack. De största man kan göra som defence i mitt sista spel som footballspelare i America.. Kände sådan lycka.. Den bästa avslutningen man kan tänka sig... Minne för livet

Sen så har vi alltid ett snack efter matchen, alla seniors fick göra ett litet tal för laget. Jag var näst sist så jag fick tänka lite. Först snackade jag på svenska lite, sen översatte jag de till engelska. De tyckte de var roligt! "jag kände mig mer än välkommen i laget när jag kom hit och känner mig ännu välkommen idag, och de väl väl en jävligt fet Quaterback sack" Grabbarna skrattade och jag nästan grät av lycka..

Som sagt, underbar kväll och kommer vara ett minne för livet.
Här kommer lite bilder från kvällen!


Min favorit thailändare!

Våran stand in QB

Starting O! (offence)

Våra Cheerleaders, notera att några är lite efter. Ganska många faktiskt

Efter matchen

Laget med Big swede liggandes! De bad mig faktiskt, inte min idé ;)



I AM A CHAMPION!

Fyfan vilken dag.. Trodde aldrig att jag skulle uppleva detta när jag lämnade Luleå.. Bästa sättet att avsluta efter en hård säsong. Jag är för första gången stolt över mig själv. Finns ingen bättre känsla


Kommentarer
Postat av: John

haha, du får ta upp lir med eskimos när du kommer hem!

2010-11-06 @ 14:53:34
Postat av: Eken

Orka vara så jävla nöjd på bilden! ;)

2010-11-07 @ 13:59:35
URL: http://ek08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att det ska sluta när det var så bra, eller kanske, bra att det slutar när det är som bäst.

2010-11-07 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0