söndag

Sitter och kollar på Football på tv samtidigt som jag tjuväter från köket, känner mig sjukt hängig när jag äter "deras" mat haha. Har varit en klassisk söndag, med kyrka, 3 timmars nap och plugga!

Skrivit på min law and justice presentation, den blev skitbra och de är halvdag imårn så slipper skriva min hamlet essay. De finns verkligen få saker som jag gillar mindre än hamlet, de finns ingen logik i de han säger, sen när de är på "Gammel-engelska" så äre ju bara bättre.. Upptäckte dock att de är halvdag som jag sa, de är: bara 4a första klassperioderna 1a dagen och sista 4a tisdagen. Har engelska tisdag, vilket gör mitt liv mycket enklare. Börjar skriva i bloggen och kan se på tvn utan att känna mig dålig.
Aja, ska berätta om helgen som varit fylld av roliga saker!
Fredag hade jag football banquet, (avslutningsmiddag, avskedsfest) De var en rolig tillställning, alla hade kostym å var uppklädda, själv körde jag konverse och en bra tröja. Stod ut från mängden, mer än krullet som börjar växa rejält nu. Fick några roliga grejer

Stor bild som jag ska hänga upp på väggen hemma i Lule!

Homecoming tishe

Kaffemugg

Föresten Morfar, du sa på juldagen 25 december 2009 när du gav mig ett öl-hävar-glas att du
Skulle fylla den tills jag inte ville nåmer, de står väl klar tills dagen jag kommer hem?

Väldigt rolig kväll annars, när de skulle säga 3 ord om varenda spelare så sa en coach" När vi hörde att de kom en utbytesstudent till skolan så hoppades vi på en somalier, vi fick en svensk och var nöjda med de, vi gav honom smeknamnet big swede"

Lördag var en dag jag sent kommer glömma också. Steg upp, tog en bra dusch på 45 min, steg in i bilen med kameran och mina turbrillor som jag kört alla slutsspelsmatcher jag sett!

efter 3 timmar så kommer vi till stället, alla har klätt sig i orange eftersom de är för en tjej som fått leukemi, lång historia som ni inte vill höra om.

Laget de möter ser inte så bra ut, detta är state finals. De som vinner denna match är bäst i pennsylvania...Ganska stort att vinna. Laget de möter är kassa?! De gör felpass och pratar inte alls, blev nästan besviken på dem.

På dessa 6 timmar hann jag äta 2 munkar, 3 drickor, en burgare, fish and chips och chocklad! Nog krigar man på..

Matchen sändes i tv så de var ganska kul, här kommer lite bilder


Missa


Några New Hope fans, Seamus som målat sin kropp, helt galet kallt var de


"Tomas, tomas, ta en bild" Äre för att visa kaggen eller för att de reppar NHS?

Innan victory

VICTORY

Några vänner


Seniors

Är inte de här en lycklig mamma så vet jag inte



Jag å Marisa!

Rubriken är söndag men har bara snackat om fredag, lördag.. Aja, klockan är halv 12 och footall-matchen börjar avslutas.

Godnatt usa, godmorgon sverige!



Kommentarer
Postat av: Morfar

Snygga bilder,å ölen finns på plats

2010-11-22 @ 12:25:58
Postat av: kladluleå

Så skön Blogg! Man längtar verkligen lika mycket varje gång tills ett nytt inlägg kommer! Xo xo Luleå

2010-11-22 @ 22:54:20
Postat av: Mormor

Fantastiskt vad fina bilder. Är det du själv som fotat. Du verkar trivas och har fått många vänner, både killar och tjejer. Kära inte ner dig så du blir kvar i Amerika.

2010-11-23 @ 16:00:29
Postat av: John

bra jobbat med Marisa!

2010-11-23 @ 17:38:07
Postat av: Hansson

Bara jag som tycker att den där marisa är lik laila bagge? hehe, grym blogg iaf! :)

2010-11-27 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0