Söndag

Flyttdag till padre(N) och pepsin i handen! Inte så mycket att berätta om men en sak ska jag ta upp!

De här med drömma på engelska. "Man har tagit steget" När man drömmer på engelska är man så säker på språket??

De har jag frågat mig nu, jag har drömt 2 gånger på engelska och de är väl coolt tycker jag. Men de var mycket coolare när jag kom på mig själv tänkade på engelska. I alla fall så drömde jag på engelska :

Jag hamnade på en themepark (typ nöjespark) Och den var gigantisk.. Sen träffade jag några klasskompiar och vi drog hem till en dam, mamman i familjen hade nybakade bullar så allt var fantastiskt, när jag ska börja safta i mig bullarna så stormar de in 40 pers från skolan och snor alla bullar.. De är svårt att få mig arg men tar man mina nybakta bullar... Sen hamnade jag på themeparken igen, utan mina vänner utan något. Träffar ett fyllo som inte släpper mig vidare. Slår ner honom 1 gång och sparkar ner honom 2 gånger (de spårar riktigt mycket)

Sen letar jag efter mina polare och träffar på vägen andra vänner, de pekar vars bullfesten var och jag går dit. Polisen är där, drömmen slutar där.

Jag ids inte skriva andra drömmen men den var lika random, fanns ingen mening i något som hände i dem.. Nu kommer de bästa.. Hur räknas "drömma på engelska" De vore ju konstigt om jag pratade svenska med mina amerikanska polare??!?!? Så jag var tvungen att prata engelska?? Räknas de ännu som drömma på engelska?? Värt att tänka på.

Min engelska har blivit väldigt bra skulle jag säga, så bra att jag tror att jag är världens bästa och börjar "slur on words" Jag vet inte hur jag ska förklara de.. Men typ istället för att säga How are you så säger jag "howareu?"

Efter jag tex skrivit i bloggen så kan de bli lurigt att prata engelska första 5 minuterna innan jag ser en reklam på tv eller läser inhandlingslistan på kylskåpet. När jag kommit in i de så äre bara tuta och köra


Har gjort min senior page nu! Här kommer 2 bilder jag valde in!


(ringen kommer bli genialisk) De har den leken här i usa och jag kommer få alla!


Omtalade "nördbilden" men jag säger att de är "stilbilden".. Måste klippa mig

söndagscitatet : "Det är ingen idé att banta på kvällen, för man går ju ändå upp på morgonen"

Och med de avslutar jag min block för denna dag

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

Du måste verkligen klippa dig. Jag kommer ihåg när du köpte tröjan. Sjuka människa. ( Fan vad pinsamt om jag minns fel nu och du inte köpte tröjan efter ambassaden )

2010-11-29 @ 04:12:56
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Morfar

Den med att banta hade jag inte hört förut å den var bra.

2010-11-29 @ 11:46:50
Postat av: Nike

Hipster!

2010-11-29 @ 12:56:24
Postat av: mackish!

Haha, nu börjar du se ut som på gothia! Det är dags att säga adjö åt madonnalockarna kompis! :D

2010-11-29 @ 18:54:07
Postat av: Micke

Hipster!? vad faaaan betyder det. Har frågat så många, ingen kan säga vad det betyder!? GÖR MIG TOKIG

2010-11-30 @ 03:50:53
Postat av: Nike

http://lmgtfy.com/?q=Hipster

2010-12-03 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0