Pizza å thanksgiving

Var på thanksgiving vol 2, Barbaras släkt denna gång. Maten var sweet, sällskapet var roligt och allt var bara Amerikanskt.

De är en "grej" att gå på penn state i släkten, 4-5 pers har gått på penn state och alla har minst 25 historier om deras vistelse, ena sjukare än andra. De flesta lät, "knulla på så många brudar som du kan." Eller, "dumpa flickvännen för du ska bara veta hur galna brudarna är".. "tänk dig 1500 brudar som just lämnat sin pappas famn och regler, de är de bästa" (vill också säga att de var riktigt mycket vin på denna thanksgiving, därför citat. Eller?)

De bästa med allt är att släkten W går i en kyrka där de säger varje gång : "I believe in jesus and a virgin marriage" Jag vet inte hur de funkar de där..

Penn state är ett college in pennsylvania som brett ska gå till så alla förstår!

De hade något riktigt som var riktigt nära bullar. Såg inte ut som bullar men smakade bullar, skumt

Varit å lirat bowling denna lördag, toamen vann 1 runda och fick se sig besegrad av Paul och Eric de andra 2 rundorna. De hade ett "lotteri" där en kanin hoppade mellan skärmarna, där kaninen stannade stannade även en pizza 10 minuter senare. Självklart stannar kaninen och pizzan hos mig å familjen W.. Varför jag skrev "lotteri" var för att de var en dam som kollade väldigt mycket mot våran bana när vi vann.. Sen när en annan grabb (som inte hade duschat på 3 veckor) fick hålla i spakarna så vann 2 systrar med vattenmeloner. Dåligt "lotteri" men jag klagar inte 1 pizza rikare i kaggen.

De finns något som jag alltid tänker skriva som jag tycker är skitroligt men glömmer bort de varje gång jag loggar in... Ska skriva upp de i pannan så ni får höra om detta.

Sen så vill jag tro att de är min moder som skrev den där kommentaren, skrämmande likt hennes tankesätt.. Sen är de kul att jag har 3 anonyma som kommenterar då och då. Jag bits inte

Benne: Jag slapp, i vol 2 så fick jag hålla händer me folksamlingen, de var mäktigt och kände att gud satte sig på matbordet framför mig

Ska avsluta med ett citat som jag tagit från en gammal kommentar from mormor.. Håll i hatten, här kommer de..

"Älskade Tomas, mormor läser din block varje dag."
Jag ska skriva block imårn om jag kommer ihåg de roliga..

Ses på blocken!



Kommentarer
Postat av: Morfar

Huvva!

2010-11-28 @ 15:34:07
Postat av: FELICIA!

Min famå "läser min blogg varje dag efter frukost, men lilla prinsessan, svär inte så mycket när du skriver". Roade mig sjukt mycket.

2010-11-28 @ 17:32:56
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0