no shave november dag 5 och toab fyller år, MLIB

Flera saker har hänt idag, Börjar med att de var sista träningdagen med grabbarna! Skönt men ändå tråkigt.. Nu kommer ingen tvinga mig att springa efter jag tränat 4 timmar redan.. Kommer sakna de rejält!

Efter träningen drog tränaren ett litet tal om alla seniors och sen bar grabbarna ut oss på axlarna. Jag valde den fetaste grabben i laget å den minsta för att stödja upp

No shave november börjar ta sig! 5e dagen nu, lägger upp en bild varje 5e dag! Här kommer första...

Sliten efter träningen(även fast de bar ut mig) Man ser att de börjar ta sig. KOLLA NOGA

På tal om träningen, efter den så fick jag skjuts av en grabb i laget hem. Frågade om vi kunde dra förbi donken innan han lämna av mig. Han svarade inte, vi förstod de bara. Gled in, siktade in mig på 5 cheese som jag alltid gör. Inge kladd, bara 5 cheese. Aldrig svikit, aldrig varit dåligt. Ser alla dessa pensionärer överallt, de var som att gå på nordea i luleå. De måste ha en bra rabatt eller nå.

Efter de så for jag hem, såg en bra middag eftersom brett har fotbollsmatch! En macka.. Nu när jag skriver detta inlägg så tuggar jag på den..

Kall är den men den går ner

På tal om 5e dagen i november! Bro fyller år! 23 år


Sista bilen med honom

På tal om Bros! Hittat min favoritsida på internet, eller nästa bäst efter mc donalds för svarta!
(http://www.365black.com/365black/index.jsp)

Ganska sjukt att de har donken för svarta, i alla fall. Min favorit är Mylifeisbro! Där folk skriver saker de tycker är bro
"My University is ranked 69th for football. Most bro school in the land. MLIB." MLIB står självklart för My life is bro


Några snabba bilder på amerikansk mat bara för att:


En pizza


Man måste älska dunkin' donats

Homecoming imårn! (football-matchen) Sen har vi den riktiga homecoming lördag med dansen å allt! Är Kapten för laget imårn vilket är jävligt coolt =) Tänkte först bjuda en dvärg, sen en liten tjej i som är 14 och sen en kompis men jag snackade med de här och de sa att de är bäst att gå dit utan dejt!

Är med i NSD imårn! MLIB  =)




Kommentarer
Postat av: Tomas

Grattis tomas;) / Tomas utan h

2010-11-05 @ 02:57:35
Postat av: 36

dröjde inte länge tills nästa spegelbild kom iaf!;) haha

2010-11-05 @ 11:59:10
Postat av: E

menare! andra systemkamera + spegel + toam på allt för kort tid.

2010-11-06 @ 00:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0