Mäktigt

Ett snabbt inlägg hade jag tänkt, Tisdag, halvdag i skolan och life's good. Typ så min tisdag har varit

Tryckt otaliga mängder av kalorier och ser på college-basket. De är i Hawaii så idrottshallen är typ på 1000 pers när en normal college match ligger på 40 tusen, jag måste seriöst sluta äta godsaker nu när football säsongen har slutat.. Brottartränaren vill att jag ska börja brottning eftersom jag är en stark grabb(fått info om att de behöver en TUNG grabb som ska brottas heavyweight. Den grabben vill de att jag ska vara) Man får poäng och många skolor har inte några tunga grabbar som brottas så jag ska tydligen gå in i ringen, domaren ska lyfta min arm och 6 poäng till New Hope! MEN de kommer ju komma något odjur då och då(typ varannan) Som kommer äta upp mig. Så jag vet inte om jag ska köra någon vintersport, var mer sugen på B-ball (basket) men har börjat lägga ner b-ball-tänkandet

En mamma på en konsert jag var på frågade vad jag spelade i football, hon blev chockad när hon hörde vad jag spelade: "men du är ju så smal" Sen sa jag hur mycket jag vägde och då fick hon en ännu större chock. Respekt.

Vad skulle jag skriva om, just de. Phillie imårn! Hoppas de har fått upp julbelysningen bara! mycket vandrande blir de (bra för kaggen) Sen så är de tydligen rea (inte säker) och amerikanska rean måste vara genialisk!!! De är billigt redan innan rean =) Kan inte vänta, payade 260 kronor för mina converse i New York.


Sen är de thanks giving! Tacka Amerika för de. Älskar att de hittar på anledningar för att få äta. Typ som mig med pluggandet..

Ätit extra mycket de senaste dagarna eftersom man "öppnar kaggen" Äter extra mycket mat för att kunna trycka extemt mycket på thanks giving. De bästa är att jag har 2 stycken tackandes framför mig, en hos Paul och en hos Barb. Amen

Kommentarer
Postat av: Lena

Kolla om du kan köpa en kostym, ifall du behöver till annat tillfällle.

2010-11-24 @ 21:02:29
Postat av: Lena

Kolla vad en kostym kostar ifall du behöver till annat tillfälle

2010-11-24 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0