Homecoming, äldre damer och inhandling

Igår var då homecoming, en ganska stor grej här i usa, de är som ett disco med DJ och folk från skolan. Vissa hade med sig en dejt, jag valde att inte ha med den dejt. De valet var ett genidrag.

På skolan dagen innan så fick vi några regler, tex att man inte får ha händerna under midjan, inge pussandes och inge droger. Var en massa töntiga regler, ibland tror jag att lärarna gör allt för att förstöra för ungarna så mycket de kan.

Går in med min lila skjorta å svarta finbyxor å converse såklart. Dressed to kill! Grabbarnas dresscode var skjorta, finbyxor. Inte extremt formellt. Ser rektorn för skolan de första jag gör, jahaa, de här kommer att bli ett fantastiskt disco. Sen ser jag en massa teens! 13åringar typ. Går in på discot och DJ:n är våran idrottslärare på 450 kg, 50 pers och en disco-kula som inte fungerar så bra.. Aja, om inte partyt är bra får man göra de bra!

Väntar in rätt låt och börjar kaosa! Slänger armarna upp å ner(intränat move) Ja, hade kul helt enkelt. De är som vanligt, ingen förväntar sig att Big swede skulle dansa. Nu är de jag och några andra som tagit efter. Får en shout out från DJ:n och alla kollar på mig. De var lite kul.. Alla skrattade åt mig, (grabbarna) Sen efter ett tag så såg de vilket geni jag var när folk började dansa med mig och hade kul, först då slutade de skratta och förstod vem som var liffat, den som hade tråkigt.. De var inte så formell dans om man säger så ;)

"Way to rock that dance floor"
"you have great moves"
"you were dancing up a storm"
Var några av dem. De sammanfattar min dans ganska bra


Sitter och lyssnar på offspring när jag skriver detta inlägg, jag kommer ihåg när man cyklade till aronsbadet med en pinnglass jag snott från frysen eftersom man redan ätit 20.

Varit i kyrkan idag. Blir inte tvingad att gå i kyrkan men jag ser de som en fin gest mot dem att följa med så jag försöker följa med när jag har orken. Fick en bonus idag! De var lunch efter! Jaddå!!!

Jag är ju ganska populär hos damerna här i new hope. Speciellt hos de äldre damerna. Och var hittar man dem? I kyrkan! 80 % av folket i kyrkan är 70+åriga damer. Man ser att du är från sverige fick man höra. 5 gick fram och frågade och resten fick höra när de frågade sina värdinnor.


Köpte lite saker igår! (de gick under 1000 kr)


Ett par dojor! Nike (uttalas nikie)

Vantar, de är inte min grej att frysa

En basker, keps. Jag säger basker dock! Tycker den passar bra på mig och som paul säger, den är tomas


En anledning varför jag köpte den var eftersom den hade lappar! Hur coolt som helst, riktigt oväntat

Sommarbasker och nu vinterbasker! Vilken design

Fick också vara med i tidnigen (phillie tidning) mycket större än nsd alltså. Phillie är philladelphia

Fick en NOTE: Tomas Aronson, a Swedish exchange student, was on the field at the finish for the Lions and picked up a sack on the last play of the game. He had never played football until he arrived on the New-Hope Solebury campus.






Kommentarer
Postat av: huhtaa

KINGEN! :)

2010-11-08 @ 02:04:55
Postat av: Micke

faaaaaan vad coolt att vara omnämnd i tidningen sådär! Du klippte väl ut den!?

2010-11-08 @ 05:28:12
Postat av: Anonym

Spara hela tidningen inte bara urklippet

2010-11-08 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0