Hej mamma, pappa, mormor och morfar

Jag ser de snööar jag ser de snööar.. Eller.. De gör jag faktiskt inte, de enda jag ser är frost å elände.

Jag har gjort en ny kategori så de ska vara lättare att kolla på min blogg så man slipper "skrolla ner" för att läsa mina långa inlägg! Får se om de funkar.

Idag ska jag klaga lite.. De här med julafton firas inte av alla. I våran skola har vi 3 som inte firar julafton av religiösa själ (de tror på judendomen).. Då har våran rektor bestämt att vi inte ska ha en julgran i skolan. 3 personer mot runt 500 och jag tror inte de har något emot de.. hoh

Sen ännu bättre, i Phillie så har de alltid haft en skylt upplyst.. På skylten står de "Christmas Village" några individer  klagade på ordet "christmas" För att dessa 5 eller vad de var klagade så tog de bort de för runt 2 miljoner (I phillie) andra personer som firar julafton. Ser ni också matten?? Tänk om de vore såhär med med bilar, Amish folket rullar runt i sina hästvagnar, de är också religösa och anser bara att tekniken har gått för långt.. Ska man ta bort alla bilar då eller??

Nog om de,

Jag vet inte om jag orkar idrotta i vinter.. De står mellan Basket, brottning och Winter track (långdistanslöpning, 100 meter, höjdhopp och kulstötning om man vill) De som är så underbart är att när de står de magiska ordet winter framför så tror man att de ska vara inomhus man gör detta.. Allt sker utomhus

Men tänk allt bra som kommer ut ur de!

Man blir stark som ett djur
man får snygga muskler om man har några, annars får man jobba på de
Och man blir hård som satan eftersom de är utomhus haha

Jag tänker på 100 meter just nu för jag har sett på TV hur de ser ut.. Så vill jag se ut!!

Dagens track-citat : “ I love running cross country..On a track, I feel like a hamster"

Kommentarer
Postat av: Anton New York

Haha. Jag vet - USA har konstiga val ibland. 100 är nog roligt, men om jag vore du skulle jag satsa på 200-400 m. Lättare för långa människor (tar lång tid att få upp farten, men snabb när farten väl är uppe).

2010-12-01 @ 04:37:05
Postat av: John

basket toam, basket!

2010-12-01 @ 18:55:51
Postat av: Morbror

Demokrati är svårt.

2010-12-02 @ 01:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0