Halloween

När blir man för gammal för halloween? De har jag frågat mig. Sist jag frågade mig de var för 4 år sen tror jag. Om jag skulle gå ut till grannarna eller cykla till ica som var mycket enklare eftersom jag inte fick en tjuga i veckopeng längre.

Jag följde med brett eftersom han frågade om jag ville hänga med. Självklart vill jag göra något på en söndag och uppleva "riktig" halloween!!! Slutade med att vi klädde upp oss, gick till 4 hus och insåg hur gamla vi var när vi såg alla småungar springa runt lyckliga och kolla på oss som vi var från månen. Lite kul, har inge att skämmas för eftersom jag kan hitta på att man gör så i sverige, vad jag än gör. Typ stå på händer varje gång man går in i köket, de hade lätt köpt de.

De har ju också "regler" för vad man får ge till ungar och DE BÄSTA ÄR att grannstaten har gjort en lag att man inte får busa eller godis om man är äldre än 13, de gör de ännu lättare för oss att förstå hur skamligt de är!

Dock var vi inte de enda som gjorde detta. De kom in några grabbar till janies hus, 4 grabbar i 20års åldern. Alla med kallingar. De var en fröjd för mamman i huset som tog fram kameran å grabbarna började självklart posa framför kameran. Sen tog de 1 minut och bilderna var ute på facebook. Teknologi när den är som bäst!

Var på en konsert i halloween-tema! Galnast jag gjort i usa än så länge. Grabbarna hade pungisar, tjejerna hade string. De som jobbade där alltså, de jobbiga var när man inte kunde utskilja grabbarna från tjejerna eftersom grabbarna hade så mycket smink. RIKTIGT jobbigt

De gav publiken en massa kommandon, när de nämde en tjejs namn i pjäsen skrev hela publiken SLYYYYNA. Lite oväntat faktiskt.. Lite, sen var de en gubbe på 60 år som berättade åt publiken, Folk i publiken skrek saker och han svarade alltid med något oväntat, "håll käften, jag har knullat din mamma ungjävel" De är som inte de man förväntar sig av en 60åring men ack så roligt de var!



Imårn väljer lärarna ut kandidaterna till pram king and queen. Vi får se om jag står med på listan. Vore roligt, jag har charmat de flesta lärarna. Alltid viktigt att stå på + hos dem! hehe

Nu ska jag kriga igång med en essay. Någon som vill ha lite godis?

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Du var kanske och såg "Rocky Horror Show"? påminner sjukt mycket om de du berättade!

2010-11-02 @ 04:30:43
URL: http://www,jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0