Dag 10 och volleyboll

Lirat volleyboll hela dagen idag! Var på sista träningen med damlaget, en bra tillställning ;) Bra uppladdning för imårn för då är de volleybollturnering på skolan! Självklart har kapten big swede plockat ihop ett dream team! Finns inget annat än vinst för oss!

Imårn är de en specialdag i skolan. De kommer gamla veteraner till skolan å berättar om sina upplevelser, de är alltid något! Bra upplevelse att se de live denna "veteranförälskelse"

Det här kommer jag troligtvis att ångra att jag skriver. Ni som är känsliga kan sluta läsa nu. Ska försöka göra detta så snyggt som möjligt..

De här med "spränga en toalett" har fått en ny mening för mig. Mamma och pappa har alltid klagat på att de går 10 rullar i veckan, jag å tobias vet aldrig vars de försvinner... Konstigt nog. Toaletterna här i USA är mesiga. Allt för mesiga. De spolar knappt..De klarar inte av BIG SWEDE alls... Blir dålig stämning mellan mig å värdbrorn när han får hämta "moppsen" Eller vad de är.. 2a gången nu.. Satan i gatan


Nu kan ni titta igen..


Ska de verkligen se ut sådär? Mitt krull har förstört borsten. "gaddarna" är säkert kvar i håret. Måste bara hitta dem


NO SHAVE NOVEMBER!! Bild från igår

(gjorde bilden mindre så den inte zoomar in för mycket i näsan för allas bästa)
De börjar komma nu. Sakta men säkert!

Kommentarer
Postat av: Rose

Jajamensan, jag ser stråna ;)

2010-11-14 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0